חדשות בריאות

סגן שר הבריאות, אל ראש הממשלה מר נתניהו: מנע את סגירת ביה”ח ביקור חולים

0
0

סגן שר הבריאות ח”כ הרב יעקב ליצמן, ביקש מראש הממשלה, כי יפעל יחד עם שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ, לגיוס מימון מצד המדינה לטובת בית החולים ’ביקור חולים’ בעיר ירושלים, תוך קביעת “תוכנית הבראה” מסודרת במטרה למניעת סגירתו של ביקור חולים, הקיים כבר יותר מ-180 שנה
סגן שר הבריאות, אל ראש הממשלה מר נתניהו: מנע את סגירת ביה
סגן שר הבריאות, אל ראש הממשלה מר נתניהו: מנע את סגירת ביה”ח ביקור חולים

מסע של שתדלנות מאסיבי, צפוי החל מראשית השבוע הבא למנוע את סגירתו של בית חולים הוותיק בארץ, כאשר אל המאמץ מצטרף גם סגן שר הבריאות ח”כ הרב יעקב ליצמן, אשר פנה אמש (חמישי) בשיחה דחופה עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, וביקש התערבותו בפתרון משבר בית החולים ’ביקור חולים’ בעיר ירושלים.

בעקבות הודעת ועד המנהל של ביה”ח “ביקור חולים” על התפטרותם ופתיחת הליכי סגירתו, הדגיש סגן שר הבריאות, בשיחתו לראש הממשלה, המשמש גם כשר הבריאות, את חשיבות המשך הפעלת בית החולים “ביקור חולים” במרכז ירושלים.

לדברי סגן שר הבריאות כב’ הרב ליצמן; “הפעלת בית החולים “ביקור חולים” במרכז ירושלים, שהיא חיונית ביותר במרכז העיר, הן מבחינה רפואית, הן מבחינה היסטורית, והן מבחינה ביטחונית, לכלל האוכלוסיות בעיר ירושלים”.

סגן השר הרב ליצמן, אף עדכן בשיחתו את ראש הממשלה מר נתניהו, על פגישתו אתמול עם יו”ר הוועד המנהל של ביקור חולים, הד”ר יורם בלשר, וכן במגעיו האחרונים עם נציגי האוצר וביקש מראש הממשלה, כי יפעל יחד עם שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ, לגיוס מימון מצד המדינה לטובת בית החולים “ביקור חולים”, תוך קביעת “תוכנית הבראה”, מסודרת במטרה למנוע את סגירתו.

בית החולים “ביקור חולים”

בית חולים “ביקור חולים” נושא בתואר “בית חולים עם לב” מאז הקמתו בשנת תקפ”ו -1826. מאז ועד עתה, ממלא בית החולים בהצלחה רבה את יעודו כבית חולים כללי בליבה של ירושלים.

נגישות אוכלוסיית כל העיר וסביבתה לבית החולים, מהווה יתרון רב במתן שרות רפואי מהיר במצבים שבהם יש למהירות חשיבות רבה באבחון וטיפול.

כבר יותר מ-180 שנה שבית החולים “ביקור חולים” משלב בין הרפואה המודרנית והמתקדמת לבין שמירה על צביונו הדתי. הצלחתו המרשימה של בית החולים נזקפת לזכות המאגר האנושי המיוחד של משפחת “ביקור חולים”. רופאים, אחיות, עובדי מינהלה ומשק, מתנדבים ותורמים.

● הצוות
בבית החולים עובדים כ- 650 אנשי מקצוע העומדים לשרותכם. הצוות המקצועי כולל קרוב ל-120 רופאים, בניהם פרופסורים ומומחים מהשורה הראשונה בתחומם, 225 אחיות, העושות לילות כימים על מנת לשרת את המטופלים בצורה הטובה ביותר, 125 אנשי צוות פרא-רפואיים, 180 אנשי מינהל ומשק, וכן, מתנדבים המשתלבים במגוון שירותי תמיכה.

● יחס אישי
תשומת לב רבה ניתנת למתן יחס אישי לכל מטופל, תוך כדי שמירה על כבודו וצניעותו. ביה”ח מקפיד על איכות הרפואה והסיעוד, בלי לשכוח את הפן החשוב ביותר של החסד, היחס החם, האכפתיות והאמפתיה לחולה. מרגע שנכנסתם בשערי בית החולים, ועד השחרור, תזכו למענה מקצועי ואוזן קשבת לכל בעיה העלולה להתעורר.

● צמיחה מתמדת
בשנים האחרונות, נמצא ביה”ח בתהליך צמיחה מואץ במטרה לענות בצורה הולמת למספר הפניות ההולך וגדל. ביטוי מובהק לתנופה זו הוא קליטת רופאים מן השורה הראשונה שהצטרפו לביה”ח, חידוש והגדלת מחלקות.

לפני כשנה, נבנתה יחידת טיפול נמרץ כללי חדשה הכוללת ציוד רפואי מהמתקדם בעולם. המכשור המתקדם מאפשר מתן תמיכה רב מערכתית, מעקב וניטור קפדני.

פנים חדשות לובשת באחרונה גם מחלקת היולדות, אשר יחד עם מחלקת הפגים החדשה מעניקים תנאים משופרים ללמעלה מ-6,000 היולדות המטופלות מדי שנה בבית החולים, ותינוקותיהן.

● שירותי רפואה מקיפים
המערך הרפואי של ביקור חולים, כולל מספר מחלקות, מכונים ומרפאות המספקים מענה רפואי ספציפי בביה”ח, ניתן לקבל – שירות רפואי פרטי (שר”פ) – הכולל ניתוחים, לידות, יעוץ רפואי, ופעולות רפואיות ע”י רופאים מומחים, במקביל לשירות הניתן ב’רפואה הציבורית’. (המידע כאן מתוך אתר בית החולים ביקור חולים).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן