חדשות כאן ישראל תיק נעדר/ת

אותרה גופת התיירת הנעדרת: כריסטין לוגן, חברתה קיי סוזן וילסון, מתאוששת בביה”ח

0
0

מדריכת הטיולים, סוזן וילסון, מגבעת זאב שליד ירושלים, וחברתה התיירת כריסטין לוגן, יצאו לטייל בשבת ב’חירבת חנות’, שני ערבים, שפגשו, תקפו ודקרו אותן. האחת סוזן וילסון, נחלצה בעור שיניה וניצלה והתיירת כריסטין לוגן, נרצחה ◄חשד לאירוע לאומני. איפול, הוטל על פרשת הרצח והחקירה הועברה למישור המודיעיני
אותרה גופת התיירת הנעדרת: כריסטין לוגן, חברתה קיי סוזן וילסון, מתאוששת בביה
אותרה גופת התיירת הנעדרת: כריסטין לוגן, חברתה קיי סוזן וילסון, מתאוששת בביה”ח

לפנות בוקר (יום ראשון, 19.12.10), לאחר לילה ארוך של חיפושים נמרצים, נמצאה ב’חירבת חנות’, חבויה בתוך שיחים, מאות מטרים מכביש מושב מטע-בית שמש, גופתה של התיירת כריסטין לוגן, אזרחית זרה, חברתה של מדריכת הטיולים קיי סוזן וילסון, אשר נמצאה אתמול אחה”צ, כשהיא דקורה וכפותה בהרי ירושלים.

משטרת ישראל, סגרה את האזור המיוער של זירת מקום מציאת גופת התיירת, שייתכן שנגררה לשם כדי להסתירה, והיא עסוקה כעת באיסוף ממצאים לפענוח הרצח וניסיון הרצח.

את הגופה, גילה שוטר מג”ב. כמה מאות מטרים בלבד מן החפ”ק, ממנו יצאו הלילה, כוחות החיפוש אך עקב, המצב הטופוגרפי שהינו; מיוער בצפיפות ובו גם שיחים רבים, ניתן להבין את הקושי באיתור הגופה בשעות הלילה”.

פקד אסף שחר, מפקד חבל עדולם ב’מגב ירושלים’, שהיה אחד מהראשונים שהגיעו אל זירת מציאת הגופה, אמר, כי; “לפנות בוקר, חידשנו את החיפושים שנמשכו כל הלילה והבוקר, כידוע, איתרנו את גופת הנעדרת, שנשלחה לזיהוי סופי, כשהיא שכובה בתוך שיח ובסמוך, טיפות דם”.

פקד שחר, ציין והדגיש, כי; “החיפושים מאז אתמול (שבת), אחה”צ, התמקדו מן הנתונים שמסרה בעדותה, סוזן וילסון, חברתה הפצועה, ויחסית למורכבות השטח, הם היו מדויקים”. אל זירת מציאת הגופה, הגיע גם מפכ”ל המשטרה רב ניצב דודי כהן.

כזכור סוזן וילסון, בת 46, מדריכת הטיולים, סיפרה למשטרה, כי במהלך טיול בחירבת חנות ליד בית שמש, היא וחברתה התיירת, נתקלו בשני ערבים, והותקפו על ידם אתמול (שבת) ליד מושב מטע הנמצא באזור הררי מיוער, כ-8 קילומטר דרומית מזרחית לבית שמש, בסמוך ל”כביש 375″ בקטע שבין צור הדסה לבין קיבוץ נתיב הל”ה.

סוזן וילסון, שנמצאה כפותה עם סימני דקירה, בחזה ובגב, סיפרה , שהיא הצליחה להימלט מן המקום. היא הועברה לאשפוז בביה”ח הדסה עין כרם, בעיר ירושלים. מצבה הוגדר אז בינוני.

מדריכת הטיולים, קיי סוזן וילסון עם ידיד, מתאוששת בבית החולים

רק הבוקר, נודע לה, כי חברתה כריסטין לוגן נרצחה. היא סיפרה; “פחדתי, מאד משניים, סיפרה, סוזן וילסון, חברתי כריסטין, נכנסה להיסטריה. ביקשתי שתשתוק, ולא להרעיש, אבל היא אמרה להם; “קחו את הכסף, קחו את כול שיש ברשותנו”, אחד מן שניים, הוריד מעלי צווארי את המגן דוד, הוא כמו חברו, דקרו אותי 12 פעמים”.

הבוקר, נמסר, כי מצבה יציב. כשהיא בהכרה מלאה, ומטופלת ביחידה לטיפול נמרץ של המחלקה הכירורגית לב. ווילסון, תשוחרר, כבר בימים הקרובים אל ביתה ואל הכלב שלה ששרד את הטרור, ונמצא בשטח על ידי המחפשים.

במאמצים לאתר את התיירת הנעדרת כריסטין לוגן, השתתפו, כ-400 שוטרים, ומתנדבים, עם פרשים, וכלבים, אשר אליהם חברו חיילי צה”ל מן היחידות המובחרות וגם חיילי פיקוד העורף.

בחיפושים השתתפו גם מסוק ומזל”טים. צה”ל, הציב מחסומים על מעברים באזור, שבין שטחי הרשות הפלסטינית לישראל.

עד לשעה זו, אין למשטרה, צה”ל והשב”כ, מידע, מי ביצע את המעשה ומה היו מניעיו, כאשר מתחזק הרושם הראשוני, כי מדובר באירוע על רקע לאומני, וייתכן, שהרוצחים, יצאו מאזור הגדה.

כזכור, סוזן וילסון, סיפרה למשטרה, כי שני צעירים ערבים, היו הדוקרים, וכי היא ש”העמידה פני מתה”, ראתה כי השניים, דקרו גם את חברתה לוגן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן