עסקים קטנים ובינוניים

נשיא להב: יש חשש ש’תקנות ביטול העסקה’, תפגע בעסקים הקטנים והבינוניים

0
0

נשיא להב (לשכת העצמאים והעסקים בישראל), עו”ד יהודה טלמון; “כדאי היה ליישם את התקנה באופן הדרגתי, כדי לבדוק את השלכתה והשפעתה על עסקים קטנים, שלא יוכלו להתמודד עם החזרת מוצרים מאסיבית”… אי אפשר להחיל את התקנות באופן גורף, על כל העסקים”.
נשיא להב: יש חשש ש’תקנות ביטול העסקה’, תפגע בעסקים הקטנים והבינוניים
נשיא להב: יש חשש ש’תקנות ביטול העסקה’, תפגע בעסקים הקטנים והבינוניים

עם החלת תקנת החזרת המוצרים (תקנות ביטול עסקה), אומר היום (ג’) נשיא להב (לשכת העצמאים והעסקים בישראל), עו”ד יהודה טלמון, עם החלת תקנות ביטול העסקה מהיום שלישי, 14.12.2010, כי; “ישנו חשש, סביר, כי יישום ’תקנות ביטול העסקה’, יפגע קשות ב’עסקים הקטנים והבינוניים’.

נשיא להב, עו”ד טלמון, מדגיש, כי; “העסקים הקטנים, לא יוכלו לשרוד החזרת מוצרים מאסיבית לחנויות ולעסקיהם. התקנה הזו, מתאימה בעיקר לעסקים הגדולים ולרשתות, אך לעסקים הקטנים אין את אותה רשת ביטחון שיש לעסקים אלו”.

עו”ד טלמון, הוסיף בדבריו, כי; “היה כדאי ליישם את “תקנת ביטול העסקה”, באופן הדרגתי, כדי לבדוק את השלכתה והשפעתה על עסקים קטנים, שלא יוכלו להתמודד עם החזרת מוצרים מאסיבית”… משום שיישומה בבת אחת, גם עבור מוצרים שעלותם 50 ₪ בלבד, עלולה לפגוע, כאמור, ב”עסקים הקטנים”.

כמו כן, יישום התקנה, על תחומים כמו; תיירות, יפגע בוודאות בבעלי העסקים בתחום זה, שכן ’סוכנויות הנסיעות’ וה’תיירות’ בארץ, הן מתווכות בלבד אל מול בעלי העסקים בחו”ל, מהם נקנים, למעשה, השירותים. באם ידרוש הלקוח את כספו בחזרה בעד ביטול העסקה – לא יהיה ממי לגבות אותו בחו”ל!”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן