אסטרולוגיה

אסטרולוגיה: מרקורי נכנס לנסיגה – התקשורת שוב נפגעת

0
0

הבעיות יהיו בנושאי התקשורת השונים, ברכב, שיחות טלפון, הודעות מבולבלות, קלקולים בטלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו’ ◄ תפקיד הנסיגה הוא להאיר על ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן.
אסטרולוגיה: מרקורי נכנס לנסיגה - התקשורת שוב נפגעת
אסטרולוגיה: מרקורי נכנס לנסיגה – התקשורת שוב נפגעת

בתאריך ה-10 לחודש זה ייכנס כוכב מרקורי האחראי על התקשורת לנסיגה (רטרו) במזל גדי למשך כשלושה שבועות ויסיים את הנסיגה בתאריך ה-30 לחודש, ובמזל קשת. מי שיחוש אותה במיוחד יהיו האנשים שנולדו בשליש הראשון של המזל ובמזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, שור, דגים וגדי.

בתאריך ה-19 לדצמבר יעבור מרקורי, למזל קשת וימשיך שם את נסיגתו כאמור עד לסיום.

המזלות שירגישו בזאת יהיו המזלות שנולדו בשליש האמצעי והאחרון של המזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה, דגים, שור וסרטן. שאר המזלות יחוו אותה כתוצאה מקשרים עם האנשים במזלות הבאים ועל ידי האירועים הקוסמיים.

כבר כשבוע לפני תאריך תחילת הנסיגה באופן רשמי ניתן לחוש בהשפעותיה וגם לאחר סיום הנסיגה, ייקח עוד כשבוע עד אשר הדברים יחזרו למסלולם הרגיל.

חשוב ביותר לציין כי תפקיד הנסיגה הוא להאיר על ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי, אולם, ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו’.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

בהמשך לשאלה שאני נשאלת שוב ושוב כיצד לנהוג בזמן נסיגת הכוכב, אני רוצה להדגיש כי לא כל נסיגה הינה שלילית וכל נסיגה תשפיע בצורה אחרת בהתאם למזל ולמפה האישית של כל אחד.

ישנם אנשים שנולדים כאשר הכוכב מרקורי, נמצא בנסיגה, לכן, מובן שמבחינתם הם חוזרים למצב הטבעי שלהם ולכן, כאשר אתם שומעים על כוכב זה הנמצא בנסיגה חשוב מאוד כי תבדקו את כל מכלול המפה ולא “תיתפסו” לעובדה שהכוכב בנסיגה ותפעלו בהתאם.

אנשים שכן כדאי להם להיזהר בכל מצב של נסיגה, הם האנשים העוסקים בתקשורת ובמדיה לסוגיה השונים, אלו מכם שנולדו במזלות תאומים ובתולה הנשלטים על ידי כוכב מרקורי וכמובן, אלו מכם שהדיבור הוא עבודתכם ומנת חלקכם היומית…

ולסיכום, כדי למקד את הבעיה הנוצרת בזמן נסיגת מרקורי ולהביא אותה לפתרון, מומלץ לעשות מפה אישית.

* בברכת שבוע טוב.

___________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן