דת | יהדות

כולנו מתייצבים לימין הרב עובדיה יוסף נגד השכרת דירות לנכרים גם במחיר הליכה לכלא

0
0

כך הכריז יו”ר תנועת ארץ ישראל שלנו הרב שלום דב וולפא: “כל רבני ישראל צריכים להצטרף לפסיקתו של מרן הרב עובדיה יוסף נגד השכרת דירות לנכרים”.
כולנו מתייצבים לימין הרב עובדיה יוסף נגד השכרת דירות לנכרים גם במחיר הליכה לכלא
כולנו מתייצבים לימין הרב עובדיה יוסף נגד השכרת דירות לנכרים גם במחיר הליכה לכלא

יו”ר תנועת ארץ ישראל שלנו, כב’ הרב שלום דב וולפא, קורא במכתב לכל רבני ישראל, להצטרף לפסק ההלכה של מרן הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף, לפיה חל איסור מוחלט להשכיר דירות לנכרים בארץ ישראל. “רק כך נוכל להציל את ערי ישראל, שחלקם נכבש בכיבוש זוחל על ידי ערבים ומערער את היציבות הביטחונית והחברתית בישראל”.

הרב וולפא, מוסיף, כי; “כשם שברור לכולם שיהודים לא נכנסים להתגורר בתוככי שכונות ערביות; ולבצע פרובוקציות והתגרויות, כך צריך להיות ברור ומוחלט שלא ניתן להרוס שכונות יהודיות, ולגרום נזקים רוחניים וגשמיים גם יחד לבני ובנות ישראל”.

“רבני ישראל, חייבים לעמוד כחומה בצורה בחזית המאבק ללא מורא גם אם נצטרך לשבת בכלא. מרן הרב עובדיה יוסף, כגאון אדיר בתורה ובהלכה, אמר את הדברים בצורה נחרצת, ואני קורא לרבני ישראל להצטרף באופן פומבי לפסק ההלכה.

רב, ששותק בעת הזאת, דומה לנביא שכובש נבואתו ואחראי ישירות למצב הבלתי נסבל ב-ערי ישראל”, מוסיף הרב שלום דב וולפא, בהודעתו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן