אסטרולוגיה בלי עין הרע גלגל המזלות מזל החודש

מזל עקרב – התאמה לבני מזלות אחרים

בימים אלה בהם חוגג מזל עקרב, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא...לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, דגים, גדי, שור ובתולה, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.
0
0
מזל עקרב
מזל עקרב

לכל אדם כוכב יש בשמים… לשם בחירת בן זוג מתאים, וקיום זוגיות טובה ולהצלחה בדרך החיים, האסטרולוגיה מנסה ליצור התאמה המבוססת לא רק על המזל שלנו, אל על התאמה לבין הזוג בהסתמך על ניתוח כל מפה אסטרולוגית, של כל אחד מבני הזוג בנפרד ובהצלבת הנתונים המתקבלים מתוך המפות לברור טיב התכונות והיחסים בין שני בני הזוג, כדי שיהיו משלימים אחד את השני להיות לגוף אחד ולנשמה תואמת ומשלימה. כאן תינתן לכם ההזדמנות להתאמה בבחירת בן הזוג, על ידי האסטרולוגית צילה שיר אל.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מזל עקרב הוא אחד משנים עשר המזלות שבגלגל המזלות. באסטרולוגיה המערבית, בן מזל עקרב הוא מי שנולד בין ה-23 באוקטובר לבין ה-21 בנובמבר (לערך). במסורת היהודית מתייחס מזל עקרב אל חודש חשוון. מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל העקרב האסטרולוגי.

יסוד המים

יסוד המים באסטרולוגיה הוא היסוד של עולם הרגשות: אהבה, שנאה, תסכול, אושר וכל שאר הרגשות כולם – שייכים ליסוד המים. עולם הרגשות איננו ברור, איננו רציף והוא חסר הגיון ושיטה עקביים.

רגש עשוי מחומרים עדינים יותר ממחשבה, הוא מופיע מיד, בצורה אינסטינקטיבית כמעט, חי ומתחלף ללא הרף, בלתי צפוי לעתים. רק רואים מישהו – ומיד חשים אליו סלידה משיכה או אפטיות. בלי הסבר הגיוני, עולם הרגשות עובד בצורה אינטואיטיבית ואסוציאטיבית, ויש לנו מעט שליטה עליו. כך בני מזלות יסוד המים פועלים וחיים על בסיס של רגש.

במיתולוגיה, זהו העקרב שהרג את אוריון – הצייד. בשמים, העקרב זורח בדיוק כאשר אוריון שוקע כך ששתי הקבוצות לא נראות לעולם ביחד. זוהי מערכת נהדרת, בפרט בחצי הכדור הדרומי. הכוכבים הבהירים שלה הם אנתרס, מיוונית – המתחרה של מאדים בשל צבעו האדום העז.

מזל עקרב הוא מזל אינטנסיבי ומרוכז מאוד. הכוכב השולט על המזל הוא פלוטו, וביתו הטבעי הוא הבית השמיני. מארס נחשב לשליט משני במזל זה. בני מזל עקרב הם בעלי רגשנות גבוהה, רגשות מאוד אינטנסיביים, יש נטייה לאובססיה חזקה עד לקושי לשלוט ברגשות.

על אף האמור בני העקרב הם בעלי ביטחון עצמי וכוח אישיותי. מה שמאפשר לאלו להתמודד עם אתגרים לא פשוטים בחייהם. בדרך כלל הם בעלי יצר מיני חזק, עקשנות רבה, לעתים עם מוכנות להלחם עד הסוף על הרצונות.

בני המזל יכולים להיות אסרטיביים למדי, והם נוטים להיחוות כחולי שליטה על ידי מזלות אחרים. העקרב הוא המזל האמביציוזי ביותר בגלגל, שכן הוא מאוד עקשן, אובססיבי ובלתי מתפשר. המזל עשוי להחוות על ידי אחרים כדורסני ולא דיפלומטי או נעים.

יש נטייה במזל לא לייפות את האופי הטבעי שלו ולשמור על אותנטיות, אם כי לחצים חברתיים חזקים נוטים להוריד חלקים באישיות “למחתרת”. בדרך כלל ניתן למצוא במזל אלמנט רוחני מסויים, אם כי הוא עשוי להיות מודחק. יש נטייה מעניינת לבני המזל לאהוב חיות.

המזלות השייכים ליסוד המים הם: מזל סרטן, מזל עקרב, מזל דגים.

על מזל עקרב;

מזל  עקרב  הוא אחד משלושת מזלות יסוד האוויר, יחד עם מזל תאומים ומזל דלי. הוא משתייך לקבוצת המזלות הקרדינלים, יחד עם מזל טלהמזל סרטן ומזל גדי. הכוכב השליט של מזל עקרב הוא נוגה (ונוס).

יסוד האווירבאסטרולוגיה הוא היסוד המדבר על תקשורת, חשיבה, והפצה של ידע. דיבור, ויכוח, המילה הכתובה, עיתונים, מחשבות, פילוסופיות, תאוריות ובתי ספר – כל אלה שייכים ליסוד האוויר. כמו כן, גם התרבות, כללי נימוס, חוקי החברה, בתי משפט, אופנה, דברים שהם “IN” ודברים שהם “OUT“, טלוויזיה, טלפונים וטלפונים סלולארים, מרשתת וכך הלאה. 

מזל עקרב –  נחשבים להגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, אוהבים הרמוניה,  רגישים לזולת, אוהבים נוחות, בעלי חוש אומנות מפותח, אוהבים חברויות ומשפחתיות.   בצד השלילי, הם חסרי יכולת החלטה, חסרי ביטחון, וקשה להם להיפתח רגשית.

המזלות השייכים ליסוד האוויר: הם מזל תאומים מזל עקרב ומזל דלי.

מזל עקרב

מזל עקרב עם מזל עקרב – Scorpio & Scorpio; –  –  שילוב שני מזלות אלו יכול מאוד להצליח בגלל הצרכים האישיים הזהים של שתי המזלות. מומלץ להיזהר מרכושנות וקנאה שלא לצורך, כיוון שאלו יכולים לטרפד את ההנאה – ואולם, אין ספק שקשר זה מלא ביצרים והנאות חושים. מומלץ!

מזל קשת

מזל עקרב עם מזל קשת – Scorpio & Sagittarius; – זהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים.

מזל גדי

מזל עקרב עם מזל גדי – Scorpio & Capricorn; – זהו קשר טוב אך מעיק במקצת. יהיו בו רגעים של נוקשות ושגרה מתמשכת, כיוון ששני מזלות אלו אינם ספונטניים ולכן הכול עלול להיות חנוט ומתוכנן מראש. בסופו של דבר העקרב יסבול מהקרירות של הגדי, ולכן הקשר עלול להיכשל!

מזל דלי

מזל עקרב עם מזל דלי – Scorpio & Aquarius ; -זהו קשר מעניין ואטרקטיבי שיכול להחזיק מעמד לאורך שנים בעיקר בגלל הסקס החשוב לשני המזלות. הדלי מוכן לשינויים מתמידים והעקרב ימצא לעצמו בן ברית מתאים לכל רעיונותיו. קשר בריא ומלא בהורמונים (:

מזל דגים

מזל עקרב עם מזל דגים – Scorpio & Pisces; – – זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!

מזל טלה

מזל עקרב עם מזל טלה-Scorpio & Aries; – זהו שילוב שניתן למצוא אצל זוגות רבים. יש כאן שילוב של אנרגיות חזקות ויצריות כך שתהיה הרבה דינמיות בתוך הזוגיות. מכיוון ששני המזלות נשלטים על ידי אותו הכוכב, תיתכן זוגיות לאורך שנים. מומלץ לאלו שאוהבים קשר עם ריגושים מתמידים.

מזל שור

מזל עקרב עם מזל שור-Scorpio & Taurus; -זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים של גלגל המזלות כיוון שהשור הינו המזל המשלים של העקרב ולכן קיימת התאמה והפריה הדדית של הקשר. כל אחד משלים את החסר לו באישיות על ידי חיבור לצד המשלים שלו. מומלץ ומעניין!

מזל תאומים

מזל עקרב עם מזל תאומים – Scorpio & Gimini; – שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.

מזל סרטן

מזל עקרב עם מזל סרטן – Scorpio & Cancer;  – זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות את השינויים בחיים והעקרב בהחלט יהיה לו מקור לכוח ומשענת. מומלץ!

מזל אריה

מזל עקרב עם מזל אריה- Scorpio & Leo; – זהו זיווג שיש בו הרבה עוצמה ומשיכה מינית. כל אחד יימשך לכוח של השני מכיוון ששניהם יודעים לזהות ולהעריך עוצמה. הבעיה היא, שבהמשך החיים עלולים להיווצר מלחמת כוחות, כיוון ששני המזלות נלחמים על אותה המשבצת. מומלץ ליחסים לא רציניים!

מזל עקרב עם מזל בתולה – Scorpio & Virgo; – שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!!!

מזל מאזניםמזל עקרב עם מאזניים- Scorpio & Libra;  -זלמרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

  • כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

בברכת התאמה זוגית מוצלחת.

__________________

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לבדוק התאמה זוגית, ולתחזית אישית ומפורטת מומלץ להכין מפה אסטרולוגית אישית .

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן