תיאטרון | הצגות

פרדס חנה: תיאטרון החאן, יעלה בישוב את המחזה “תעלולי סקפן” של מולייר

0
0

ההצגה תעלה ב’מרכז לאמנויות הבמה’ בפרדס חנה-כרכור, בתאריכים; 26.10, 27.10, 28.10 בשעה 20:30 ובתאריך; 30.10 בשעה; 21:00 ◄ את ההצגה ביים; אודי בן משה, עפ”י תרגום של המשורר נתן אלתרמן. את המוסיקה חיברה הזמרת והיוצרת; קרן פלס.
פרדס חנה: תיאטרון החאן, יעלה בישוב את המחזה
פרדס חנה: תיאטרון החאן, יעלה בישוב את המחזה “תעלולי סקפן” של מולייר

תיאטרון החאן, יעלה השבוע (26.10, 27.10, 28.10, 30.10) ב’מרכז לאמנויות הבמה’ של ישוב פרדס חנה את המחזה “תעלולי סקפן” של מולייר, זוכת פרס הקומדיה של השנה לשנת 2009, המוגדרת כ-אחת הקומדיות האהובות של כל הזמנים. את ההצגה ביים אודי בן משה על פי תרגום של המשורר נתן אלתרמן. את המוסיקה, חיברה הזמרת והיוצרת קרן פלס.

המחזה “תעלולי סקפן” הוא קומדיה צרפתית שכתב ז’אן-בטיסט פוקלן, שנודע כמולייר (Moliere, מחזאי, במאי ושחקן צרפתי, 15 בינואר 1622 – 17 בפברואר 1673), המספרת את סיפורם של שלושה; אוקטב ועמיתו ליאנדר, שני נערים מפונקים מבית עשיר, ו-סקפן, ספק משרת, ספק יועץ תככים, שניתן להשתמש בשכלו החריף כדי להיחלץ מצרות שעדיף היה מלכתחילה לא להיכנס אליהם.

השניים ליאנדר ואוקטב, מתאהבים כל אחד בשתי נערות עניות, אך חוששים מתגובת אבותיהם שלהם יש תכניות אחרות לגמרי לגביהם. על מנת להינצל מעונש, ועל מנת שלא לאבד את אהבת הוריהם (וגם לא חלילה את הירושה), הם מגייסים לעזרתם את סקפן, כדי שבעזרת שכלו החריף, ופניו התמימות יחלצם מהצרה שאליה נקלעו.

סקפן, אשר אינו מחמיץ שום הזדמנות לשקר, לרמות ולנצל את תמימות זולתו, נרתם כמובן למשימה, ובמהלך ההצגה עובר מתחבולה אחת לאחרת בכדי לסייע לשני חבריו-אדוניו עד הסוף הטוב שבו הכול בא על מקומו בשלום.

משתתפים; יואב היימן, שמרית לוסטיג, ויטלי פרידלנד, יהויכין פרידלנדר, אריה צ’רנר, נילי רוגל, אודי רוטשילד וארז שפריר.

ההצגה תעלה בתאריכים; 26.10, 27.10, 28.10 בשעה; 20:30 ובתאריך; 30.10 בשעה; 21:00 במרכז לאמנויות הבמה בישוב פרדס חנה-כרכור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן