טכנולוגיות תקשורת

סקר ’פלאפון’ לראש השנה: 70% מהישראלים, יברכו השנה חבריהם בהודעת SMS

0
0

49% מציבור, בעיקר נשים ובני 55+, יישלחו SMS אישיים, בעוד 44%, בעיקר גברים וצעירים, יעדיפו לשלוח SMS גנריים לתפוצת נמענים רחבה ◄ גיא באומן, סמנכ”ל התוכן והמוצרים בחברת פלאפון; במהלך ראש השנה הקרוב יישלחו כ-40 מיליון הודעות SMS
סקר ’פלאפון’ לראש השנה: 70% מהישראלים, יברכו השנה חבריהם בהודעת SMS
סקר ’פלאפון’ לראש השנה: 70% מהישראלים, יברכו השנה חבריהם בהודעת SMS

70% מן הישראלים, יברכו השנה את חבריהם באמצעות SMS, כך עולה מסקר שערכה חברת פלאפון לקראת ראש השנה וחגי תשרי. הסקר נערך על ידי חברת המחקר MARKET WATCH, בקרב 530 נשאלים בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסיה היהודית בישראל.

עוד עולה מהסקר, כי 49% מהנשאלים בעיקר נשים ובני 55+, ישלחו SMS אישיים, בעוד 44% – בעיקר גברים וצעירים – יעדיפו לייעל את הזמן ולשלוח SMS גנרי לתפוצה רחבה.

ושוב, מסתבר שהגיל כן קובע; בני 35+ מעדיפים לאחל לקרוביהם שנה טובה בטלפון, בעוד הצעירים מעדיפים לאחל שנה טובה באמצעות SMS או בפייסבוק (Facebook).

לדברי גיא באומן, סמנכ”ל חטיבת התוכן והמוצרים בחברת פלאפון; “אנו צופים, כי השנה תהיה תעבורת שיא של משלוחי הודעות SMS, ובסך הכל, יישלחו בשלושת ימי החג לא פחות מאשר 40 מיליון הודעות SMS בכל הרשתות, לעומת כ-20 מיליון שנשלחו בשנה שעברה”.

◄ מחצית מהישראלים, נוהגים לשלוח SMS אישי לכל אחד מחבריהם.

49% מהנשאלים מעדיפים להשקיע זמן נוסף, ולשלוח למכריהם הודעות אישיות. לעומת זאת, 44% שולחים ברכת חג באמצעות הודעת sms קבוצתית אחת.

מהסקר עולה, כי ההודעות האישיות בולטות יותר בקרב נשים ובקרב בני 55+, ואילו הצעירים מעדיפים לשלוח הודעות בתפוצה רחבה יותר.

◄ מקבלי הברכות באמצעות SMS לרוב גם משיבים

נתון נוסף שעולה מסקר פלאפון – הישראלי לא יישאר חייב ולרוב ישיב על הודעת ברכה שקיבל באמצעות SMS; מעל מחצית מהנשאלים השיבו כי בהחלט יגיבו לברכות שנה טובה.

זאת ועוד, 33% מהנשאלים אמרו כי הם ישיבו על SMS ברכה רק לחברים קרובים ורק 10% העידו, כי אינם מתכוונים להשיב על הודעות ברכה ב-SMS כלל.

◄ 40% מהנשאלים ישלחו השנה ברכות שנה טובה באמצעות הפייסבוק

עוד עולה מהסקר, כי הרשתות החברתיות הופכות למדיה משמעותית בקשר עם החברים, כאשר 40% מן הנשאלים ישלחו השנה ’ברכות שנה טובה’ באמצעות הפייסבוק (חלקם במקביל למשלוחי הודעות SMS).

זאת ועוד, 55% מהנשאלים, השיבו כי יעדיפו לשלוח ברכות שנה טובה באמצעות הדואר האלקטרוני (חלקם במקביל למשלוחי הודעות SMS).

רק 13% מהנשאלים שומרים אמונים לדרך הישנה והטובה, והשיבו כי יאחלו לקרוביהם חג שמח באמצעות מכתב או איגרת. פלאפון מאפשרת ללקוחותיה משלוח 10 SMS ו-10 משלוחי MMS ב-חינם, מדי יום מעמוד הפייסבוק שלה לחץ כאן או מאתר החברה פלאפון

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן