טכנולוגיות תקשורת

בזק, תציע לראשונה: שירותים משותפים עם חברות הבת שלה

0
0

סל השירותים המשותף הראשון – שירותי מודם ADSL של חברת בזק ביחד עם שירותי ISP של חברת בזק בינלאומי “בחבילה” אחת ◄ השירות החדש שתציע בזק, משתלב במדיניות משרד התקשורת לשיפור השירות לציבור
בזק, תציע לראשונה: שירותים משותפים עם חברות הבת שלה
בזק, תציע לראשונה: שירותים משותפים עם חברות הבת שלה

משרד התקשורת מסר, כי בהמשך לתיקון רישיון חברת בזק, בחודש מאי השנה, לראשונה, תוכל חברת בזק להציע שירותים משותפים עם חברות הבת בקבוצתה.

בחודש מאי, השנה הכריז משרד התקשורת על תיקון לרישיון חברת בזק, כך שתוכל לשווק סלי שירותים משותפים עם חברות הבת שלה, וביניהן; חברת בזק בינלאומי. כעת, לראשונה, בזק, מנצלות את האישור ומציעה סל שירותים משותפים בתחום האינטרנט.

השירות החדש שתציע בזק, משתלב במדיניות משרד התקשורת לשיפור השירות לציבור, שכן מתן האפשרות לחברות לפעול מול הצרכן כגורם אחד המשווק את כל השירותים, במקום גורמים נפרדים, משפרת את השירות לצרכן ומקלה על התמודדותו מול חברות התקשורת.

לחברת בזק, ניתנה האפשרות להציע סלי שירותים משותפים עם החברות הבנות שלה לאחר שחלקה במגזר הלקוחות הפרטיים ירד אל מתחת ל-85%, בהתאם למסמך מדיניות שפרסם משרד התקשורת ב-2004.

יצוין, כי במסגרת הבקשה שהעבירה בזק אל משרד התקשורת לבחינת סל השירותים, ובהתאם לתיקון הרישיון האמור, הודיעה בזק, למשרד התקשורת, כי היא פנתה לבעלי רישיונות נוספים להשתלב בסל השירותים שישווק על ידה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן