אינטרנט חדשות

על הדיאלוג שבין הרשויות המקומיות לבין התושבים באמצעות הרשתות החברתיות

0
0

אביטל יוגב, מומחית להתנהגות צרכנים ברשתות חברתיות; “נתיבות, היא בין הערים היחידות בארץ, שבה השכילו להבין את חשיבות הדיאלוג ברשתות חברתיות בהידוק הקשר עם תושבים” ◄ הפנייה אל התושבים באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות, מגבירה את מעורבותם של התושבים בנעשה במקום בו הם חיים.
על הדיאלוג שבין הרשויות המקומיות לבין התושבים באמצעות הרשתות החברתיות
על הדיאלוג שבין הרשויות המקומיות לבין התושבים באמצעות הרשתות החברתיות

בעידן בו המחשב הינו חלק בלתי נפרד מחיינו ובאמצעות לחיצת כפתור אנו יכולים להיחשף למידע רב, יותר ויותר אנשים מרבים להשתמש ברשת האינטרנט על מנת לקבל את השירותים להם הם זקוקים, וכל זאת מבלי צורך לצאת מהבית או להרים טלפון.

רשתות השיווק השונות כבר החלו לגלות את הפוטנציאל הקיים ברשת האינטרנט, בחיזוק היחסים שבינן ולבין הצרכן. ה’אינטרנט’, ו’הרשתות החברתיות’, הופכים לערוץ תקשורת חשוב מאד בין חברות וארגונים לבין הקהל הרחב, אך למרות זאת, קיימת עדיין איטיות בקצב בו ארגונים ומוסדות מאמצים כלי זה כערוץ מרכזי לקשר עם הציבור הרחב.

אנשים רבים נוהגים לגלוש ברשתות חברתיות, פורומים, צ’אטים, פייס-בוק, ועוד, הם צמאים למידע, מכירים חברים, מפתחים קשרים ויוצרים לעצמם עולם חברתי שלם והכול מעל דפי האינטרנט. בעוד שחברות השיווק מנצלות זאת לטובתן, ארגונים רבים ומוסדות עדין נוטים להתעלם מכלי זה ולא השכילו לנצל את האינטרנט לשירותיהם.

אחת שכן השכילה לעשות זאת היא עיריית נתיבות, שהחלה בפעילות אינטרנטית מקיפה, המהווה תשתית מרכזית להידוק הקשר בין העיר לתושביה. העירייה, העלתה אתר אינטרנט מתקדם בו תושבי העיר, יכולים להתעדכן בכל מה שקורה וחדש בעיר ואף להגיב בחזרה. כמו כן, פתחה העירייה, כרטיס ב’פייסבוק’, בו היא עושה שימוש ככלי לשיווק אתר העירייה ועידוד השימוש בו.

הפנייה אל התושבים באמצעות ה’אינטרנט’ והרשתות החברתיות, מגבירה את מעורבותם של התושבים בנעשה במקום בו הם חיים. ומאפשר להם דרך התקשרות נוחה ופשוטה עם העירייה. הדבר תורם לדיאלוג ולתרומה הדדית שבין התושבים לעומדים בראשה דבר שבהחלט תורם לאיכות החיים בעיר.

___________

* הכותבת היא אביטל יוגב, מומחית להתנהגות צרכנים ב’רשתות חברתיות’, מומחית לשיווק באינטרנט, בעלת אתר אביטל יוגב – חברה לבניית אתרים בדגש על חשיבה שיווקית.

החברה/ פועלת לאורם של 3 קונספטים ייחודיים: עיני הגולש, הנעה לפעולה ועיצוב נתיב גלישה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן