מינויים במשק

קבוצת אופטימום: שלומית הרץ, מונתה לתפקיד מנהלת יחידת המרקום

0
0

לדברי טל כתרן, מנכ”ל ’קבוצת אופטימום’; “צירופה של שלומית הרץ, יאפשר לקבוצה להציע ללקוחותינו שירותים ומוצרים משלימים בתחום השיווק, המולטימדיה, מצגות אינטראקטיביות, עיצוב גרפי, תערוכות וכנסים ומוצרים נוספים המותאמים במיוחד לעולם המרקום והשיווק
קבוצת אופטימום: שלומית הרץ, מונתה לתפקיד מנהלת יחידת המרקום
קבוצת אופטימום: שלומית הרץ, מונתה לתפקיד מנהלת יחידת המרקום

במסגרת הרחבת פעילותה העסקית של קבוצת אופטימום (Optimum Group), מונתה הגב’ שלומית הרץ לתפקיד מנהלת יחידת המרקום של הקבוצה. הרץ, בעלת תואר ראשון בבלשנות אנגלית ותואר שני בעיתונאות ותקשורת.

הרץ, 39, מרקומית, כבר יותר מעשור, ניהלה בעבר מחלקות מרקום במספר חברות הייטק, תוכנה ואלקטרוניקה. במסגרת עבודתה הייתה אחראית על מיתוגם של חברות ומוצרים שונים, קביעת אסטרטגיה שיווקית, ניהול קמפיינים שיווקים בארץ ובעולם, הקמת אתרי אינטרנט במספר שפות, ניהול תערוכות גדולות וקטנות בעולם, ארגון כנסים מקצועיים, כתיבה שיווקית, יחסי ציבור וקשרי משקיעים.

בנוסף, הרץ, מנהלת את פורטל האינטרנט מרקום, שבבעלותה, פורטל שירותים למנהלי מרקום מכל הסקטורים בשוק הישראלי והבינלאומי.

לדברי טל כתרן, מנכ”ל ’קבוצת אופטימום’; “צירופה של שלומית הרץ, יאפשר לקבוצה להציע ללקוחותינו שירותים ומוצרים משלימים בתחום השיווק, המולטימדיה, מצגות אינטראקטיביות, עיצוב גרפי, תערוכות וכנסים ומוצרים נוספים המותאמים במיוחד לעולם המרקום והשיווק.

בנוסף לכך, תקדם יחידת המרקום את התחום החדשני אותו מפעילה הקבוצה בכל הקשור למציאות רבודה (Augmented Reality) ולעלונים שיווקיים בתלת מימד.

עוד הוסיף כתרן, החלטנו לקחת את הניסיון הארגוני והעסקי שלנו בתחום השיווק והמכירות, בשילוב המרקום, ולהפכו לזמין עבור לקוחותינו בפרט ולחברות וארגונים בכלל. שיתוף הפעולה עם קבוצת אופטימום, יאפשר ללקוחותינו להיעזר בשירותיה המקצועיים של יחידת המרקום, אותם אנו מציעים וליהנות מניסיון רב שנים ומהיכרות עם ספקים ונותני שירותים בתחום.

בנוסף, אנו מציעים שירות עדכני ביותר, מרובה טכנולוגיות המאפשר סינרגיה עם יחידות אחרות המרכיבות את קבוצת אופטימום”.

לדבריה של הרץ; “יחידת המרקום בקבוצת אופטימום, עומדת בפני אתגרים מעניינים; ניסיונה הנרחב של קבוצת אופטימום בתחום השיווק המכירות, בשילוב ניסיוני בתחום המרקום, מראים שקיים צורך במיצוב מעמדה של מנהלת המרקום בארגון, כשותפה אסטרטגית מלאה לפעילות כבר בשלבי הפיתוח של המוצר ובקביעת אסטרטגיית השיווק שלו.

אנו מאמינים, מוסיפה, הרץ, כי; “באמצעות שירות הליווי המקצועי שלנו למנכ”לים, מנהלי שיווק ומנהלות מרקום בהווה ובעתיד נוכל ליצור סינרגיה בין כל בעלי התפקידים. אתגר נוסף ש’יחידת המרקום’ בקבוצת אופטימום, שמה לעצמה זה להוביל ולקדם את נושאי ההכשרה המקצועית של מנהלות המרקום, כמו גם של אלו המבקשות ללמוד ולעבוד במקצוע זה”.

קבוצת אופטימום, מאגדת תחת קורת גג אחת, חברות וחטיבות עסקיות המתמחות בניהול הידע ההנדסי לאורך מחזור חיי המוצר. הקבוצה פיתחה מגוון נרחב של מוצרי תוכנה מתקדמים, מתודולוגיות עבודה ייחודיות, ושירותים מקצועיים, באמצעותם נהנים לקוחותיה מקיצור הזמן לשוק, הגברת יעילות ביצוע תהליכי ייצור, הרכבה תחזוקה והדרכה, חיסכון משמעותי וארוך טווח בעלויות בכל יחידות הארגון ובשיפור ניכר באיכות המוצר לצד החזר השקעה מיידי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן