קיבוץ

קיבוץ יטבתה, התקין מערכת חכמה לניהול תשלומי חבריו בצרכניה ובחנויות

0
0

ההיי-טק מפריט את הקיבוץ; מערכת תשלום בכרטיס ארגוני של “אותות אלקטרוניקה”, המתמחה בפתרונות משולבים של חומרה ותוכנה בתחום בקרת הכניסה, כירטוס, תשלום בכרטיס חכם, ניטור קהל ועוד, הותקנה בהצלחה בקיבוץ יטבתה, שבנגב
קיבוץ יטבתה, התקין מערכת חכמה לניהול תשלומי חבריו בצרכניה ובחנויות
קיבוץ יטבתה, התקין מערכת חכמה לניהול תשלומי חבריו בצרכניה ובחנויות

חברת ההיי-טק הישראלית אותות אלקטרוניקה בע”מ, העוסקת בתחום מערכות כירטוס חכם, בקרת וניטור קהל וגביית תשלום, השלימה לאחרונה התקנת מערכת תשלום בכרטיס חכם בקיבוץ יטבתה, שבדרום הערבה.

המערכת מבוססת על כרטיסי קירבה חכמים ייחודיים לחברי הקיבוץ, המסוגלים לשמור בזיכרון הפנימי של כל כרטיס מידע רב, ולראשונה, גם ערך כספי, ההופך את הכרטיס למעין ארנק אלקטרוני, שכוחו יפה לכל פעולה בתחומי הקיבוץ, כך שעם כל פעולה, הערך בכרטיס משתנה בהתאם. כלומר, תשלום בכרטיס מוריד את היתרה ואילו טעינה לכרטיס מעלה את היתרה.

המערכת כוללת מספר מכשירי תשלום, המשמשים גם לטעינה אוטומטית של הכרטיסים לפי תקציב חברי הקיבוץ, ותוכנה האוספת נתונים מכל המכשירים, ומעבירה להם עדכונים.

בנוסף, התוכנה מאפשרת לגזברות הקיבוץ לטעון ערך (“כסף פרטי”) לכרטיסים מרחוק, ולקבל את כל פרוט הקניות (תשלומים) שנעשו בכרטיס, במקומות שונים בקיבוץ: צרכניה, חנות בגדים וכדומה.

מדובר בהתקנה חדשנית במסגרתה המערכת סופקה ללא התקנה פיזית של מומחי חברת “אותות”, אלא באופן עצמאי ע”י אנשי המיחשוב של הקיבוץ, אשר התקינו את המערכת והמכשירים וחיברו אותם לרשת התקשורת של הקיבוץ בעצמם. גם התוכנה, הותקנה מרחוק, בעזרת איש המיחשוב בקיבוץ בצד אחד ומהנדס התוכנה של אותות בצד השני, בקישור מרחוק למחשב באתר.

“ההתקנה ’החלקה’ מרחוק, בליווי טלפוני בלבד, פותחת עידן חדש במערכות מסוג זה וממחישה את קלות הפעלת המערכות”, מסביר רפי כספי, מנכ”ל “אותות אלקטרוניקה”, “פתרונות החברה משתלמים מאחר והם מייעלים את שירותי התשלום בכרטיסים חכמים, מונעים תורים, אי סדר ואובדן הכנסות.

במקביל “הכרטיסים החכמים” מתאימים למגוון רחב של פתרונות תשלום בקיבוץ ומאפשרים ניהול ופיקוח במספר פרמטרים ומקומות. חשוב לציין, כי המערכות החכמות הללו, משווקות גם בחו”ל ומציגות פתרונות טכנולוגיים מהמתקדמים בשוק, במחירי תחרות ושירות טוב בסטנדרטים שהישראלים מצפים להם, כך שאין לי ספק שקיבוצים וחברות נוספות, ימשיכו ויזמינו שירותים דומים גם בהמשך”. סיכם מנכ”ל כספי.

אותות אלקטרוניקה

“אותות אלקטרוניקה”, היא חברת ההיי-טק המובילה בישראל בתחום בקרת הכניסה, ניטור הקהל והכירטוס החכם. החברה מתקינה ומבצעת אינטגרציית מערכות לעשרות מוצרי חומרה ותוכנה מתוצרתה, ביניהן; קרוסלות כניסה, שערי מעבר מהיר, מערכות ספירת קהל חכמות, גלאים תרמיים ואופטיים, פתרונות כרטיסים חכמים, מערכי כניסה לחנויות, ואמצעי תשלום חכמים. אותות, הפעילה בישראל, צפון אמריקה ואירופה, נוסדה ב-1988 וממוקמת בקרית אריה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן