חקלאות אקולוגית

משרד החקלאות, מציע: חקלאות אקולוגית ליד הבית

שר החקלאות ח"כ שלום שמחון; "התכנית נועדה להילחם בתופעת הזנחת השטחים החקלאיים הצמודים לבתים, במטרה להביא לניצול מקסימאלי של קרקע חקלאית, וכן כדי לשפר את איכות החיים של תושבים ביישובים חקלאיים".
0
0
חקלאות אקולוגית ליד הבית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
חקלאות אקולוגית ליד הבית | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בשורה מעודדת לחובבי חקלאות אקולוגית; משרד החקלאות, הודיע, כי הוא מקדם בימים אלו תכנית לעידוד חקלאות אקולוגית ידידותית לסביבה בחלקות א’, בשטחים החקלאיים הצמודים למבני התושבים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

שר החקלאות ח”כ שלום שמחון, מסר היום (חמישי), כי; “התכנית נועדה להילחם בתופעת הזנחת ’השטחים החקלאיים הצמודים לבתים’, במטרה להביא לניצול מקסימאלי של קרקע חקלאית וכן, כדי לשפר את איכות החיים של תושבים ביישובים חקלאיים.

מדובר בשטחים אשר אין בעיבודם כדאיות כלכלית, והם נועדו ליצור ’ריאות ירוקות’ סביב אזור המגורים”.

משרד החקלאות, מציע: חקלאות אקולוגית ליד הבית
שלום שמחון

החלקות הצמודות לבתי המגורים, הפכו במקומות רבים לאזור מוזנח, עד כדי הפיכתו למחסן גרוטאות לכל הפעילות המשקית. בכוונת משרד החקלאות, לשקם חלקות אלו ולהפכן לחלקות חקלאיות לכל דבר.

התכנית מיועדת לחלקות שגודלן 5-15 דונם הצמודות לבית המגורים, שיהפכו ממחסני גרוטאות, לשטח חקלאות אינטנסיבית או אקסטנסיבית לחקלאות צמחית (מטעים,ירקות, פרחים וכד’) המבוססים על ’מים שוליים’.

משרד החקלאות, מבקש לתמוך בעיבוד שטחים אלו. הבקשות, ישקלו בהתאם לתרומה המרחבית למצב השטח כיום לסוג הגידול, המתבקש ל’צריכת המים’ ולגודל ה’חלקות’.

◄אל פורום גינון אורגני ואקולוגי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן