מינויים במשק

החברה לפיתוח קיסריה: יורם נסנוביץ’, מונה לראש מנהל היישוב ופארק העסקים קיסריה

0
0

לצד ניהול פעילות הקהילה, ינהל יורם נסנוביץ, את מחלקת התפעול והתחזוקה של החברה, האחראית על מגוון השירותים העירוניים, לרבות טיפוח סביבתי של שכונות המגורים ואזור התיירות, שימור ושיפור מערכות התשתית ותמיכה בביצוע פרויקטים הנדסיים של קיסריה.
החברה לפיתוח קיסריה: יורם נסנוביץ’, מונה לראש מנהל היישוב ופארק העסקים קיסריה
החברה לפיתוח קיסריה: יורם נסנוביץ’, מונה לראש מנהל היישוב ופארק העסקים קיסריה

מנוי חדש בחברה לפיתוח קיסריה, בשבוע שעבר, מונה, יורם נסנוביץ’ לתפקיד ראש מנהל היישוב ו-פארק העסקים קיסריה. זהו תפקיד חדש אשר נועד להדק את הקשר עם תושבי קיסריה, ולשפר את רמת השירות הניתנת להם.

נסנוביץ’ (56), מנהל בכיר של מפעלי תיירות ופרויקטים מלונאיים, בעל ניסיון עשיר בתחום השירות, מגיע לתפקידו ב-קיסריה עם התמחות בניהול שוטף של מלונות, ארגון ותפעול, שיווק ומכירות והנעת צוותי עבודה.

בעבר שימש נסנוביץ’, כמנכ”ל המלונות רויאל פלאזה, לב ירושלים, הולידיי אין, פטיו, ואקספרס בעיר אילת ומנהל נאמן בתקופת המכירה של מלון שרתון מוריה בעיר תל אביב.

את לימודיו בתחום המלונאות וניהולם רכש נסנוביץ’, בארצות הברית, ספרד וישראל, ובמהלך השנים, קיים הכשרות מקצועיות רבות בתחומי ניהול אסטרטגי וניהול פיננסי למנכ”לים ובכירים. במסגרת עבודתו, ובשל העובדה, כי הוא דובר 5 שפות, עבד נסנוביץ’, בפרויקטים שונים מסביב לעולם.

לצד ניהול פעילות הקהילה, ינהל יורם נסנוביץ’, את מחלקת התפעול והתחזוקה של החברה, האחראית על מגוון השירותים העירוניים, לרבות טיפוח סביבתי של שכונות המגורים ואזור התיירות, שימור ושיפור מערכות התשתית ותמיכה בביצוע פרויקטים הנדסיים של קיסריה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן