יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל

איגרת שר הביטחון מר אהוד ברק, ליום הזיכרון ובפרוס יום העצמאות ה-62 למדינת ישראל

0
0

גם בשנת העצמאות החולפת, נאלצה מדינת ישראל, להגיב על תוקפנות מתמשכת נגד אזרחיה מרצועת עזה וצה”ל הכה בארגוני הטרור ברצועה ויצר תנאים למציאות ביטחונית טובה יותר. גם הפעם למרבה הצער, נקנה הביטחון במחיר נפגעים וחללים.
איגרת שר הביטחון מר אהוד ברק, ליום הזיכרון ובפרוס יום העצמאות ה-62 למדינת ישראל
איגרת שר הביטחון מר אהוד ברק, ליום הזיכרון ובפרוס יום העצמאות ה-62 למדינת ישראל

משפחות יקרות,

משחר ימיה של מדינת ישראל ועד היום, כרוכים יום הזיכרון ו-יום העצמאות זה בזה. קשר זה, מסמל יותר מכל את חובתנו המוסרית לנופלים ולמורשתם. המהלך המופלא של שיבת העם לארצו חייב הקמת כוח מגן, כדי להבטיח את המשך קיומו ושגשוגו של המפעל הציוני. המובחרים שהגנו על המולדת ושילמו בחייהם, הפכו לזיכרון ולמופת בכל דור ודור.

מילים אין ביכולתן לתאר את התהום והחלל שנפער עם לכתם, את היגון האין סופי והכאב שאין לו מזור. מדינת ישראל, כולה מרכינה ראש, ואזרחיה מבקשים לשמש בורכם כתף ומשען.

לכולנו מחויבות עמוקה, להמשיך בנתיב אותו סללו בחייהם ובמות, נתיב שאינו מתפשר על השאיפה הטבעית, המשותפת לכולנו, לחיות חיים שלווים ובטוחים בארצנו.

כמי שעומד בראש מערכת הביטחון בשנת העצמאות ה-62 ל-מדינת ישראל, אני מודע לאתגרים הניצבים בפנינו ויחד עם זאת אני מכיר בחובה הקדושה ובאחריות לנסות להביא לשלום המיוחל.

אני חדור אמונה, כי תקוותינו לשלום לא תכזיב. המשוררת תרצה אתר ז”ל, כתבה; “הלילה אינו רק חלום ושמים, לפעמים הוא תפילה למחר אחר”.

נעשה כל שראוי ואפשרי, על מנת שתפילה זו, תתגשם ואזרחי ישראל יזכו “למחר אחר” ולא ידעו עוד כאב ושכול.

כשר הביטחון, ובשם כל אזרחי המדינה, אני מבקש לחזק ולחבק אתכם בימים אלו, שהינם קשים עבורכם במיוחד, ימים של געגועים וצער מתגבר, מתוך הרגשה של גורל משותף, רעות ואהבת אחים, אנו משתתפים בכאבכם.

יהי זכר הנופלים ברוך,

אהוד ברק, שר הביטחון

EhudBarakSignature_430X90k-n_06-05-08_01.jpg

ערב יום הזיכרון תש”ע

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן