סמנכ”ל מועצת הבקר, זיו מטלון, המשמש עורך ראשי של עיתון הקצבים, מסר שסקרים שערכה המועצה גילו שהמלצות הקצבים מהווים שיקול מרכזי בהחלטות הקניה של הצרכנים.
מועצת הבקר הוציאה לאור עיתון חדש דו-חודשי המיועד לקצבים, ששמו הזמני הוא: “בקר טרי”. הפקת העיתון נעשית במסגרת פעילות מועדון הקצבים שהקימה מועצת הבקר, על מנת להעמיק ולהגביר את הקשר עם הקצבים.
ziv_matalon_180_001.jpg
הגליון הראשון של עיתון הקצבים כולל מידע על ערכו התזונתי של הבשר הטרי, מאמר מקצועי של השף רפי אהרונוביץ’ המיעץ לקצבים בנושא הטיפול בבשר הטרי, עצות לתאורה במחלקת הבשר ומידע על הפעילויות הקרובות של מועצת הבקר.
סמנכ”ל מועצת הבקר, זיו מטלון, המשמש עורך ראשי של עיתון הקצבים, מסר שסקרים שערכה המועצה גילו שהמלצות הקצבים מהווים שיקול מרכזי בהחלטות הקניה של הצרכנים. לכן, הוחלט להשקיע את מירב מאמצי השיווק וההסברה בקהל חשוב זה.
מועדון הקצבים פועל להעמיק את הידע המקצועי של הקצבים בנוגע לחלקי הבשר, השימושים שניתן לעשות בהם ודרכי הטיפול בבשר באיטליז ובבית הלקוח. בתקופה הקרובה יערוך המועדון סדרה של פעולות, ובהם: סיור מקצועי של קצבים במשקים ומפטמות לגידול בקר, השתלמות מקצועית בנושא שיווק ומכירות, ימי עיון וכנסים.
לאחרונה, פתחה מועצת הבקר אתר אינטרנט חדש הכולל מידע מגוון ונרחב בנושאי בשר בקר וחלב. באתר מתפרסמים מחקרים שנערכו בארץ ובעולם, מתכונים, טיפים ועוד. כתובת האתר: www.meat.org.il
למוסף המיוחד בשר וכל השאר – לחצו כאן
Add Comment