נתניה עיר חינוך

נתניה; אשת נשיא הרפובליקה הדמוקרטיה של קונגו, ערכה ביקור לימודי בעיר

0
0

הגב’ אוליב קבילה, אשת הנשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, והפמליה שלה, הובאו ל-“בית גיא”, מעון יום שיקומי, בקרית השרון מזרח, נתניה, כדי להתרשם מהסטנדרט המפותח של טיפול בילדים בעלי מוגבלויות, ותוכניות לימוד, אשר הותאמו במיוחד לתלמידים ◄ הגב’ קבילה, הודתה לראש עיריית נתניה, הגב’ מרים פיירברג-איכר על הסיור וביקשה שמשלחת מהעיר תגיע לביקור גומלין בקונגו
נתניה; אשת נשיא הרפובליקה הדמוקרטיה של קונגו, ערכה ביקור לימודי בעיר
נתניה; אשת נשיא הרפובליקה הדמוקרטיה של קונגו, ערכה ביקור לימודי בעיר

הגב’ אוליב קבילה, אשת נשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, ג’וזף קבילה, ערכה סיור בעיר נתניה, מלווה במשלחת של אנשי מקצוע מתחום הבריאות והעבודה הסוציאלית.

אשת הנשיא, עורכת ביקור פרטי בישראל, וביקשה לתאם לה סיור בתחום העיסוק שלה – העבודה הסוציאלית, וכך הועברה, בקשה ללשכת ראש עיריית נתניה.

הגב’ מרים פיירברג איכר, ראש עיריית נתניה, וחברות המועצה הד”ר אביטל לאופר, עו”ד שירי חגואל-סיידון, והגב’ נגה זילברבוך, קיבלו את אשת הנשיא וערכו לה סיור בעיר.

אשת הנשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, והפמליה, הובאו ל-“בית גיא”, מעון יום שיקומי, בשכ’ קרית השרון מזרח, נתניה, כדי להתרשם מהסטנדרט המפותח של טיפול בילדים בעלי מוגבלויות, ותוכניות לימוד, אשר הותאמו במיוחד לתלמידים.

הובהר, כי השהות במעון בית גיא, מסייעת לפעוט, לפתח כישורי חיברות (קשרים ומיומנויות חברתיות) וכישורים אישיים, ולהגיע לעצמאות עפ”י יכולתו.

הגב’ קבילה, התרגשה מאוד במעון ’בית גיא’, והצטופפה ליד המזרנים, וחיבקה ונישקה את הילדים במחווה שריגשה את כל הנוכחים.

הגב’ קבילה, הודתה לראש העירייה הגב’ מרים פיירברג-איכר על הסיור וביקשה שמשלחת מהעיר תגיע לביקור גומלין, במדינה הענקית במרכז אפריקה (המונה כ– 70 מליון תושבים).

הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו

הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו (בצרפתית: République Démocratique du Congo) (נקראה; זאיר – Zaire, בין שנת 1971 לשנת 1997 ולפני כן קונגו הבלגית או קונגו לאופולדוויל), היא מדינה במרכז אפריקה.

הגב’ קבילה, במעון במעון יום שיקומי, בית גיא, נתניה

לעתים היא נקראת; “קונגו-קינשאסה” על שם עיר בירתה על מנת להבדילה מהרפובליקה של קונגו או “קונגו-ברזוויל”. המדינה, גובלת עם הרפובליקה של קונגו, הרפובליקה המרכז אפריקאית, סודאן, אוגנדה, רואנדה, בורונדי, טנזניה, זמביה, ואנגולה, וכן חוף האוקיינוס האטלנטי.

בשנות השמונים, סיפקה ישראל, תמיכה למשטרו של הרודן מובוטו ססה סקו. מדינת ישראל, חימשה ואימנה את חטיבות העלית של מובוטו שענד בגאווה כנפי צנחן ישראלי. הנשיא הרצוג ושר הביטחון דאז אריק שרון, ביקרו בזאיר וכמו כן, הוזמן מובוטו לביקור בישראל.

בשנת 2003 האוכלוסייה של המדינה היא 56.6 מיליון נפש לפי הערכה. מדובר בצמיחה מהירה מ-46.7 מיליון של שנת 1997.

קונגו, מורכבת לפחות מ-250 קבוצות אתניות שונות. הקבוצות הגדולות ביותר הן – קונגו, לובה ומונגו. היות שיש כ-700 שפות שבטיות השפה הרשמית היא צרפתית והשפות של הקבוצות הגדולות – קיקונגו, טשילובה, סוואהילי ולינגאלה.

כ-80% מהאוכלוסייה הם נוצרים, רובם קתולים. השאר מחזיקים באמונות שבטיות.

עוד על הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, מתוך ויקיפדיה:

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן