hadsot_bis002.jpg
המועצה לשיווק פרי הדר פותחת במסע פרסום להדרים, בהיקף של למעלה מ-700 אלף שקל
430_id=1562_01.jpg
10:30 | 18.2.03
המועצה לשיווק פרי הדר פותחת במסע פרסום לפירות הדר, שנועד להגביר את צריכת ההדרים, הנמצאים כעת בשיא העונה, תחת הסיסמה: “משנכנס אדר – מרבין בפרי הדר”.
מנכ”ל המועצה, מנה דודזון, מסר שהקמפיין ישים דגש על תרומתם של פירות ההדר לבריאות, ערכם התזונתי ושימושים שניתן לעשות בפירות ההדר במתכונים קלים להכנה.
סמנכ”ל השיווק של המועצה לשיווק פרי הדר, רוני נקר, מסר שהמועצה החליטה לבצע את הקמפיין ישירות מול כלי התקשורת והספקים, בלי להעזר במשרד פרסום חיצוני, על מנת לחסוך בעלויות תיווך ולהקדיש את כל התקציב להגברת החשיפה ולמתן שי לרוכשי פירות הדר: כוסות פלסטיק ומתכונים.
מסע הפרסום כולל שילוט חוצות וכן תשדירי פרסום ברדיו בתחנות קול ישראל ובגלי צה”ל ושילוט צבעוני בנקודות המכירה. המועצה תשקיע בקמפיין 700 אלף שקל.
במסגרת קידום המכירות ייצרה המועצה 300 אלף כוסות פלסטיק קשיחות מעוצבות בשישה צבעים שונים באיכות גבוהה. קוני פרי ההדר שירכשו פרי בשקיות סגורות, יקבלו בתוכן את הכוסות. בנוסף לכוסות, יקבלו הרוכשים ארבעה מתכוני הדרים קלים להכנה: חזה עוף בלימון ורוזמרין, עוגת מיץ תפוזים, ריבת פומלית ותפוזים ומשקה פומלית חם.
Add Comment