תיירות | נופש

מנכ”ל תיירות מרום גולן: על הציבור להגיע למקום המוסדר לבילוי בשלג ולא לאזור מסוכן

0
0

רמת הגולן, יום השמש והשלג הלבן, הוציאו מהבית את בית ישראל ◄ ראסן ראבח, הבעלים של מלון נרקיס: “חיכינו זמן רב, לבוא השלג שיביא לכאן את המטיילים הרבים, למרות העומס והדוחק, אנחנו מקבלים את כולם בשמחה והלוואי והשלג, יישאר עוד מספר ימים”.
מנכ
מנכ”ל תיירות מרום גולן: על הציבור להגיע למקום המוסדר לבילוי בשלג ולא לאזור מסוכן

היום השמשי והשלג הלבן ברמת הגולן, הוציאו אתמול (שבת) מהבית את כל בית ישראל בדרך לרמת הגולן. שפי מור, מנכ”ל תיירות מרום גולן, אומר, כי הכבישים, היו פקוקים לאורך צפון רמת הגולן החל משעות הבוקר המוקדמות.

לדברי, מור; “רק על הר בנטל, ביקרו בסוף השבוע מעל 10,000 איש, שנהרו לראות את השלג ולהחליק במורד ההר מגובה 1200 מטר מעל פני הים.

הגישה להר בנטל, נחסמה באופן מבוקר, בכדי לא לגרום לבעיות החלקת כלי רכב על הכביש המושלג, ובכדי למנוע פקקים בדרך הצרה במעלה ובמורד ההר.

בתיירות מרום גולן, גויסו חיילים שהגיעו מחופשה ותלמידי תיכון, בכדי לסייע בהכוונת המבקרים וכלי הרכב הרבים שפקדו את הקיבוץ, המסעדות והר בנטל, במטרה למנוע תקלות ותאונות”.

שפי מור, מנכ”ל תיירות מרום גולן, אומר, כי על הציבור להגיע למקומות המוסדרים לבילוי בשלג, ולא להיכנס לאזורים מסוכנים, כפי שארע בסמוך להר אביטל בו טיול משפחתי בגולן הסתיים באסון, כאשר חמישה מטיילים ממרכז הארץ שהגיעו לצפון, כדי לראות שלג, נכנסו לשדה מוקשים הסמוך למרום גולן, שברמת הגולן, עלו על מוקש ונפצעו, בהם; ילד בן 11 באורח קשה, שאיבד את רגלו, ואחותו בת ה-12 שמצבה מוגדר בינוני.

“גייסנו צוותים רבים, כדי לסיוע היום לאחר שאתמול (שבת), היה יום קשה במיוחד, צפינו שבשבת, יגיעו המונים ואכן כך קרה. אנו משתדלים להיות אדיבים ולנסות לכוון את התנועה של האנשים וכלי הרכב, כך שהבילוי של המשפחות, יסתיים בשמחה.

השלג, הביא לצפון רמת הגולן, עשרות אלפי משפחות ואנו מברכים על כך” – אומר שפי מור, מנכ”ל תיירות מרום גולן.

ראסן ראבח, הבעלים של מלון החדש נרקיס, בכפר מג’דל שאמס, בנקודה הקרובה ביותר להר חרמון, אמר, כי; “החל משעות הבוקר, נוצרו פקקים ארוכים בכפר מג’דל שאמס, של כלי רכב רבים בדרכם לחרמון, וכי כל המסעדות והחנויות המו מאדם”.

“חיכינו זמן רב, לבוא השלג שיביא לכאן את המטיילים הרבים, למרות העומס והדוחק, אנחנו מקבלים את כולם בשמחה והלוואי והשלג, יישאר עוד מספר ימים”. אומר-מקווה, ראבח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן