בנימין בן אליעזר, בפנייה אל עופר עיני: רכישת תוצרת כחול-לבן מהווה כלי חשבו בעידוד התעסוקה בישראל, מסייעת בקליטת עובדים בתעשייה המקומית ותורמת למשק ולכלכלת ישראל ◄ השבוע עלה לאוויר קמפיין המשותף למשרד התמ”ת ולהתאחדות התעשיינים
שר התמ”ת, אל יו”ר ההסתדרות: העדף תוצרת כחול לבן, בבחירת השי לחג פסח של הוועדים
לקראת היערכות וועדי העובדים לרכישת שי לחג הפסח, עבור העובדים, פנה שר התמ”ת, ח”כ בנימין (פואד) בן אליעזר אל יו”ר ההסתדרות, מר עופר עיני, להעדיף תוצרת כחול לבן בבחירת השי לחג.
השר בן אליעזר, אמר, כי; “מיום היכנסי לתפקידי כשר התעשייה המסחר והתעסוקה, אני עוסק בנושא מרכזי אחד – יצירת מקומות תעסוקה והקטנת האבטלה. כידוע, רכישת תוצרת כחול-לבן מהווה כלי חשבו בעידוד התעסוקה בישראל, מסייעת בקליטת עובדים בתעשייה המקומית ותורמת למשק ולכלכלת ישראל”.
השר בן אליעזר, ציין, כי; “הנושא חשוב שבעתיים עת אנו עדיין מתמודדים עם השלכות המשבר הכלכלי על המשק הישראלי ומצוקתם של חברות ומפעלים רבים בעיקר באזורי הפריפריה”.
“אני יודע, כי נושא זה קרוב לליבך ומוקיר את מאמציך הרבים לעידוד התעסוקה במשק הישראלי. אני משוכנע, כי בחירת “שי כחול לבן”, עבור חגי ישראל, תבטא את הגאווה שאנו רוכשים ל-’תוצרת כחול לבן’ ותסייע בעידוד התעסוקה במדינה”, אמר השר בן אליעזר.
השבוע, עלה לאוויר קמפיין המשותף של משרד התמ”ת עם התאחדות התעשיינים, אשר קורא ליצרנים לסמן את מוצריהם בלוגו מיוצר בישראל על סמך הנתונים שהתקבלו במחקר שערך משרד התמ”ת, כשהסימון בלוגו, יאפשר ליצרנים לזהות בקלות, כי מדובר בתוצרת ישראלית.
התאחדות התעשיינים, נמסר, כי כבר ביומיים הראשונים קיימת התעניינות משמעותית של תעשיינים.
15 תעשיינים, נוספים, ביקשו לקבל את הלוגו מיוצר בישראל.
Add Comment