משרד יחסי הציבור “אפדייט תקשורת שיווקית” אשר בראשות יועץ התקשורת תום וגנר, קיבל את תקציב היח”צ של Cash Flow, רשת המכללות לעצמאות פיננסית.
“אפדייט תקשורת שיווקית”, זכה בתקציב יחסי הציבור של רשת מכללות “Cash Flow”
משרד יחסי הציבור ’אפדייט תקשורת שיווקית’, בבעלות יועץ התקשורת תום וגנר (Tom Wagner), נבחר לטפל בתקציב יחסי הציבור של רשת המכללות הבינלאומית Cash Flow לעצמאות פיננסית.
מכללת “קאש פלו ישראל” (Cash Flow Israel), מחזיקה כיום בארבעה סניפים ברחבי הארץ בערים; תל אביב, חיפה, ראשל”צ ובעיר ירושלים.
מכללה “קאש פלו”, מספקת הכשרה פיננסית לעצמאות כלכלית באמצעות השקעות בנדל”ן, בשוק ההון, וע”י יצירת הכנסות פאסיביות ברשת האינטרנט.
במסגרת הפרויקט, תקדם “אפדייט תקשורת שיווקית” בעיקר את אתר האינטרנט של המכללה, cashflow, ותיישם אסטרטגיה חדשנית של יחסי ציבור באינטרנט.
אפדייט תקשורת שיווקית, בבעלותו של תום וגנר, ששימש בעבר כיועץ תקשורת לשר הביטחון ח”כ אהוד ברק, ח”כ עמיר פרץ, ח”כ לשעבר אפרים סנה, ועוד.
כיום מספקת “אפדייט” שירותי יחסי ציבור וייעוץ תקשורת לקבוצת “קל אוטו”, חברת וירג’ין גלקטיקס מקבוצת וירג’ין, לחברת ההי טק “קונספטיק”, למותג השיער הבינ”ל “סרינה קיי”, ל-מרכז הישראלי לנוטריפונקטורה, משרדי עורכי דין, מסעדות, ועוד.
Add Comment