תיירות | נופש

שר התיירות, מיסז’ניקוב: שנת 2010, תיפתח בפעילות אינטנסיבית של משרד התיירות

0
0

נמשכת מגמת הגידול בתיירות הנכנסת: בדצמבר 2009 ביקרו בישראל 225,000 תיירים – שיא כל הזמנים של חודש זה וגידול של 11% לעומת 2008 ◄ על אף המשבר הכלכלי ומבצע עופרת יצוקה, בשנת 2009 ביקרו בארץ 2.7 מיליון תיירים – גבוה יותר מכל שנה אחרת למעט שנת 2008
שר התיירות, מיסז’ניקוב: שנת 2010, תיפתח בפעילות אינטנסיבית של משרד התיירות
שר התיירות, מיסז’ניקוב: שנת 2010, תיפתח בפעילות אינטנסיבית של משרד התיירות

משרד התיירות, פרסם היום (ג’) נתונים מעודדים, אשר מהם, עולה, כי 2.7 מיליון תיירים, ביקרו בישראל בשנת 2009 – 10% פחות משנת 2008, אך גבוה יותר מכל שנה אחרת, כולל שנת 2000. עוד מתברר, כי 2.3 מיליון, היו כניסות תיירים ששהו בישראל, לילה אחד לפחות, 417,000 הגיעו לארץ ישראל, לביקור חד-יומי.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בדצמבר 2009, נמשכה מגמת הגידול בתיירות הנכנסת, עם ביקורם של 225,000 תיירים, גידול של 11% לעומת דצמבר אשתקד, ושיא כל הזמנים בחודש זה. מתוך כניסות אלו, 194,000 היו של תיירים ששהו לפחות לילה אחד בארץ, 31,000 הגיעו לביקור חד יומי בישראל.

שר התיירות, ח”כ סטס מיסז’ניקוב, התייחס לנתונים וציין, כי שנת 2010, תיפתח בפעילות נמרצת ואינטנסיבית של משרד התיירות ל”הסרת חסמים”, המונעים את מימוש הפוטנציאל התיירותי של מדינת ישראל.

“החסמים, נמצאים בכל התחומים, וטיפול בהם, יאפשר עמידה ביעד של עוד מיליון תיירים, זאת תוך שלוש שנים והגעה ל-4 מיליון תיירים בשנת 2012 וכתוצאה, הגדלת ההכנסות למשק מתיירות ל-18.5 מיליארד ₪, והגדלת מספר המועסקים בתעשיית התיירות לכדי 190,000”.

השר, מיסז’ניקוב, הוסיף ואמר, כי; “בכדי להפוך את תעשיית התיירות למשאב לאומי ולאחד ממנועי הצמיחה הכלכליים המובילים במשק, יש לטפל בחסמים בשלושה תחומים עיקריים;

הסרבול הבירוקרטי מקשה על היזמים, מתיש ומתסכל ומוריד את המוטיבציה לבנות בתי מלון חדשים. עתה, לאחר העברת מרכז ההשקעות מהתמ”ת למשרד התיירות, מתן מענקים בסכום של 400 מלש”ח בשנה והקטנת סיכוני ההשקעה, נפעל לעודד את הפעילות בתחום ההשקעות כמנוע לצמיחה לאומי.

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב, הוסיף, כי; “אנו נבצע קפיצת מדרגה בשירות לתייר, עוד טרם ביקורו בישראל.

החל בשימוש מוגבר ברשת האינטרנט, הגעה לקהלים חדשים, מתן מידע רב יותר והנגשתו, דרך שיפור השירות בכל נקודות המפגש בין התייר למוצר התיירותי ונותני השירות ועד לדירוג המלונות. כל אלה צריכים להעניק תמורה גבוהה יותר לכספו של התייר”.

“בשבועות הקרובים, נשלים ביטול חובת הוויזה לתיירים מ-אוקראינה, ולאחריה, ביטול חובת הוויזה מכל מדינה לה פוטנציאל תיירותי לישראל.

“חסם הוויזה”, מקשה על הפנייה לקהלי יעד חדשים ועל התחרות על לב התייר ומבטל, במקרים רבים, את ישראל, כיעד לביקור”. הבהיר, שר התיירות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן