כאן קריית ים נדל"ן פלילים

שמואל סיסו ראש העיר קרית ים, נחקר באזהרה בחשד למרמה והפרת אמונים

חשוד בביצוע עבירות בתחום טוהר המידות כאשר פעל לזכייתה של חברת "ע.ר. צים" במכרז לרכישת קרקע בחוף קריית ים, והקמת פרויקט מסחרי גדול, בניגוד לתוכנית בניין עיר ◄ ראש העיר של קרית ים, בתגובה: "אני בטוח, כי משטרת ישראל, תגיע אל חקר האמת".
0
0
שמואל סיסו, ראש העיר של קרית ים, נחקר באזהרה בחשד למרמה והפרת אמונים
שמואל סיסו

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה-להב 433 של משטרת ישראל, אינם נחים לרגע. זו הפעם השלישית ברציפות בשבועות האחרונים, בהם נחקר ראש עירייה או ראש מועצה אזורית, זאת בחשד לביצוע עבירות בתחום טוהר המידות. הפעם הגיע תורו של ראש עיריית קרית ים, מר שמואל סיסו, שנחקר באזהרה, היום (שני) בחשד למרמה ולהפרת אמונים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מן החשדות כלפי ראש העיר, סיסו, עולה, כי הוא חשוד בביצוע עבירות בתחום טוהר המידות, כאשר פעל לזכייתה של חברת “ע.ר. צים” במכרז לרכישת קרקע ב-חוף קריית ים, והקמת פרויקט מסחרי גדול, בניגוד לתכנית בניין עיר (תב”ע) אשר חלה על הקרקע המדוברת, הכוללת 12 דונם בחוף הים.

חוקרי יאח”ה, החרימו מסמכים של וועדת מכרזים בעירייה ופרוטוקולים של ישיבות ועדת בנין ערים.

בשנת 2005, פרסמה עיריית קריית ים, מכרז למכירת חלקת הקרקע לייעוד הקמת מלון. לאחר מספר פעמים שבהם לא הוגשו כל הצעות, זכתה חברת “ע.ר צים” במכרז. בבעלות האחים רני ו-עדי צים. שבינתיים, חזרו בהם מהסכם הרכישה.

החשד, המתעורר, לכאורה, הוא, כי חברת “ע.ר צים” במכרז, שילמה תמורת הקרקע סך של כ-5 מיליון שקלים, כאשר שווי הקרקע היה קרוב ל-40 מיליון שקל.

זאת ועוד; עיריית קריית ים, אפשרה לכאורה, לחברת ע.ר צים, לזכות במכרז, חרף העובדה, כי לא היה בכוונתה לבנות במקום בית מלון, כמתוכנן בייעוד הקרקע, אלא מרכז מסחרי.

נודע, כי החקירה הועמקה גם בשל עתירה שהגיש ז’קי פלס, בעל מזנון בחוף הים, באמצעות עורך הדין טומי נדשי, נגד עיריית קריית ים, אל ביהמ”ש המחוזי בעיר חיפה, בעקבות בקשת העירייה לפנות את המזנון הוותיק בחוף.

בעתירה, נטען, כי נפלו פגמים שגבלו לכאורה, במנהל לא תקין של ראש העירייה ושל מהנדס העיר.

שמואל סיסו, ראש העיר של קרית ים, אשר נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים, הסכים רק לומר, כי הוא בטוח, כי משטרת ישראל, תגיע אל חקר האמת.

סיסו, ראש העיר זכה לכהונה נוספת, בבחירות לראשות העיר בנובמבר 2008, ב-85 אחוזים מן הקולות. אחיינו אלון סיסו, שהתמודד מולו, זכה רק ב-15 אחוז, אמר הערב, כי הוא הופתע מן הידיעה על חקירתו של ראש העיר; “אין לי, כל ספק לגבי יושרו ואני מקווה שהחשדות, יתבררו כטעות”.

קרית ים, היא עיר במחוז חיפה בישראל, ממוקמת 8 קילומטרים צפונית לחיפה, והיא אחת מהערים המרכיבות את הקריות.

קריית ים, נוסדה בשנת 1941 והוכרזה כעיר בשנת 1976.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן