הסקר החדש שערך אבינעם ברוג מחברת Market Watch, עבור האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, מפריך את הטענה שהישראלים מתעדכנים תמידית בחדשות, כ-66.6% מן הנשאלים, דיווחו, כי הם מתעדכנים בחדשות פעם עד שלוש פעמים ביום בלבד.
האינטרנט – כלי התקשורת האובייקטיבי ביותר – קובע סקר עבור האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות
האינטרנט (Internet), הוא כלי התקשורת האובייקטיבי ביותר – כך עולה מסקר חדש שערך אבינעם ברוג מחברת Market Watch, עבור האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות.
40% מהנשאלים, סבורים, כי האינטרנט הוא כלי התקשורת האובייקטיבי ביותר, לעומת 10% מהנשאלים שסברו שהעיתון הוא כלי התקשורת האובייקטיבי ביותר. לגבי מידת האובייקטיביות של הבלוגים באינטרנט השיבו 2.2% מהנשאלים, כי זהו כלי התקשורת האובייקטיבי ביותר.
בסקר השתתפו כ-500 גברים ונשים, דתיים, חרדים וחילונים משכבות סוציו-אקונומיות שונות ומרחבי הארץ.
מרבית הנשאלים (68.8%) סברו, כי כלי התקשורת, מושפעים פוליטית. מהפילוח הדמוגרפי, עולה, כי מרבית הנשאלים החרדים (64.2%), סבורים שהתקשורת מושפעת פוליטית לעומת כשליש (27.2%) מהנשאלים החילוניים.
הסקר, מפריך את הטענה שהישראלים מתעדכנים תמידית בחדשות, כ- 66.6% מן הנשאלים, דיווחו, כי הם מתעדכנים בחדשות פעם עד שלוש פעמים ביום בלבד.
עוד נתונים מעניינים מהסקר, יוצגו בכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שייערך בין התאריכים 7-9/1/2010 בים המלח.
נושאים נוספים שיועלו בכנס; הכלים המקצועיים לניהול הסברת ישראל בעולם, לוביזם ותקשורת, הרשתות החברתיות, ניהול תדמית און-ליין וטיפול בבעיית ביטוח אחריות מקצועית.