הריון | לידה | תינוקות

הלל יפה, חדרה: האם מיכל אברהם, קיבלה את המתנה הכי יפה שיש לקראת העשור החדש

0
0

כמעט 10 שנים, חיכתה האם, המאושרת, מיכל אברהם, ממושב אביאל, לילד; “היינו אצל אינספור רופאים, חלקם פרטיים, ואחרי כמעט 8 שנים, פשוט ויתרנו, ונרשמנו לקבלת ילד בתהליך של אימוץ. ואז, לפני 9 חודשים גיליתי פתאום שאני בהריון ספונטאני”.
הלל יפה, חדרה: האם מיכל אברהם, קיבלה את המתנה הכי יפה שיש לקראת העשור החדש
הלל יפה, חדרה: האם מיכל אברהם, קיבלה את המתנה הכי יפה שיש לקראת העשור החדש

כמעט עשר שנים, חיכתה האמא–יולדת, המאושרת, מיכל אברהם, לילד. לקראת תחילתו של העשור החדש 2010, היא השיגה סוף סוף את מבוקשה ומשאלת ליבה, שלשום (30.12.2009) וילדה בן בריא בחדר הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה, חדרה.

האם – יולדת, המאושרת, מיכל אברהם, מן המושב אביאל (מועצה האזורית אלונה, מצפון-מזרח לישוב בנימינה), מספרת; “הבן הראשון שלי, נולד בתחילת העשור הנוכחי, ומאז ניסנו להביא לו אח או אחות כמעט 9 שנים, ללא הצלחה, עד היום, כמובן.

היינו אצל אינספור רופאים, חלקם פרטיים, ואחרי כמעט 8 שנים, פשוט ויתרנו, ונרשמנו לקבלת ילד בתהליך של אימוץ. ואז, לפני תשעה חודשים, גיליתי פתאום שאני בהריון ספונטאני”.

ד”ר חיים דוד, אחראי חדר לידה של המרכז הרפואי “הלל יפה”, בעיר חדרה, שגם יילד את מיכל, מספר כי היולדת היולדת מיכל, הגיעה לחדר מיון בלילה של ה- 30.12.09.

לאחר בדיקת המדדים השונים ועקב מצוקת העובר אשר נצפתה, הוחלט להעבירה מיד לביצוע ניתוח קיסרי, שהסתיים כמובן בלידת בן בריא במשקל של יותר משלושה קילו.

“כשהסתיים הניתוח והאם מיכל, סיפרה לי את כל מה שעברה עד ללידה הנוכחית, הייתי המום מהדרך שהיא עברה.

כל מה שנותר היה לי להגיד לה הוא, שכמו שהיא קיבלה את בנה הבכור במתנה בתחילת העשור שהסתיים, עכשיו, יש לה מתנה נוסף לקראת העשור הבא”. סיכם בלא פחות התרגשות ד”ר חיים דוד, אחראי חדר הלידה של המרכז הרפואי ע”ש “הלל יפה”, חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן