כאן הרצליה

התנגדות להקמת תאגיד קבורה עירוני; גרמן, רוצה לקבור הרצליה

חבר מועצת העיר הרצליה, מר ירון עולמי, מקשה: אין כסף לבית העירייה החדש או לשיפוץ האצטדיון העירוני - אבל עיריית הרצליה, רוצה להקים דווקא על חשבונה, ובעצם על חשבוננו - בית עלמין ותאגיד קבורה בעלות של 118,000,000 ש"ח?! על מה ולמה"?
0
0
התנגדות להקמת תאגיד קבורה עירוני; גרמן, רוצה לקבור הרצליה
התנגדות להקמת תאגיד קבורה עירוני; גרמן, רוצה לקבור הרצליה

חבר מועצת העיר הרצליה, מר ירון עולמי, יו”ר ועדת הביקורת העירונית, השיק קמפיין מחאה תחת הכותרת; “גרמן, רוצה לקבור לנו את הרצליה” – זאת כנגד החלטת יעל גרמן, ראש העיר להקים תאגיד קבורה עירוני ולטענתו לבזבז סכום של 118,000,000 ש”ח (או במילים: מאה ושמונה עשרה מיליון שקלים), וזאת מכספי משלם המיסים).

עולמי, טוען, כי הוא מצר על כך, כי למרות ששנים היה ידוע שבית העלמין הקיים ברחוב פינסקר, מתמלא, עיריית הרצליה, לדעתו לא עשתה מספיק על מנת לפתור את מצוקת מקומות הקבורה ולהכשיר בית עלמין חדש.

יו”ר ועדת הביקורת העירונית, אומר, כי עתה, כאשר מוקם, בית העלמין, שלגבי נחיצותו אין חולק, אין זה תפקידה של עיריית הרצליה, לבנותו, להכשירו לקבורה, להפעילו ולתחזקו בעלות של (וזאת הערכה של העירייה) 118 מיליון ש”ח!”.

“בהרצליה, קיימת “חברה קדישא” אשר 80 שנה, קוברת את נפטרי העיר, בצורה מסורה, יעילה ומקצועית, והמוכנה לקחת על עצמה את פיתוח בית העלמין החדש, את תחזוקתו ותפעולו השוטף, וזאת ללא עלות לציבור, ובמילים אחרות – בחינם!”

עולמי, ממשיך מאשים, כי; “מדובר רק בגחמה אישית של רה”ע ומלחמה פרסונאלית ולא מובנת בכל העולם, גורמת לה להקים עוד תאגיד עירוני ולבזבז עוד עשרות מיליונים מכספי הציבור בהרצליה, שלא לצורך וממניעים בלתי מובנים.

40 מיליון שקלים, הושקעו בשיפוץ כושל של מרכז העיר, עשרות מיליונים על שדרות ח”ן וכן על בית האזרח למען האנסמבל, שהוא לבדו “אכל לנו” כבר למעלה מ-50 מיליון ש”ח בשנים האחרונות.

זאת ועוד; אין כסף לבית העירייה החדש או לשיפוץ האצטדיון העירוני – אבל העירייה רוצה להקים דווקא על חשבונה, ובעצם על חשבוננו – בית עלמין ותאגיד קבורה בעלות של 118,000,000 ש”ח?! על מה ולמה”? – מקשה חבר מועצת העיר הרצליה, מר ירון עולמי.

אני מקווה לעצור את הפארסה הזו עוד בהתהוותה, ולדאוג לכך שכספו של הציבור לא יהפוך להפקר, וכי עיריית הרצליה, תשקיע בחינוך, בתשתיות, בשירות וכדומה, ולא תעסוק בקבורה.

“אני קורא לראש העיר, לגלות בגרות ואחריות ולשבת עם חברה קדישא ולמצוא פתרון מיידי על מנת שנוכל גם בתקופת הביניים לקבור את מתי העיר בהרצליה, ולמנוע צער ועוגמת נפש מתושבי העיר”.

תושבי העיר, המעוניינים למחות על בזבוז כספי הציבור, של עיריית הרצליה, יוכלו לעשות באמצעות אתר אינטרנט שנפתח בכתובת; 118million – אמר חבר מועצת העיר הרצליה, ויו”ר ועדת הביקורת העירונית, מר עולמי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן