מרצים בכירים בביה”ס להנדסה, הנחו את הסטודנטים בהכנת הפרויקטים. “אנו רואים בפרויקטים הללו חינוך לסטודנטים-מהנדסים לעתיד: התמודדות עם חומרים חדשים מעבר לתוכנית הלימודים, הכנת תוכנית פעולה בהתאם לתיאוריה וביסוס של הרגלי עבודה של מהנדס
אוניברסיטת בר-אילן, מציגה: פיתוח חדשני של מצלמה הבודקת מרחוק לחץ דם
מצלמה הבודקת לחץ דם מרחוק באמצעים אופטיים, תיועד בעתיד לניטור עוברים; נטרול רעשים בטלפון הנייד; בידוד קול יחיד מתוך קהל; שליטה על רובוט המבצע פעולות באמצעות תנועת עיניים בלבד, המיועד לאנשים בעלי מוגבלויות; מצלמה המתגברת על טשטוש בצילום, שנוצר מאויר חם; מצלמה המאפשרת לדעת מיקום מדויק של אדם ומדידת מרחק, בעתיד יוכנס לשימוש ברכבים ויחליף את הנהג בנהיגה בטוחה; ואפילו – רובוט היודע לשחק סנוקר ומתביית באופן מדויק על מטרות, ושימושו יהיה יעיל ביותר בניתוחים בעמוד השדרה – כל אלו ופיתוחים רבים נוספים נחשפו היום (שלישי 15.12.09) בטקס הצגת פרויקטים של בוגרי בית הספר להנדסה של אוניברסיטת בר-אילן.
הפרויקטים שהוצגו הם בתחומי; המיקרו-אלקטרוניקה, אלקטרו-אופטיקה, עיבוד אותות, רובוטיקה ומחשוב והם מבוססים על חידושים טכנולוגיים מיוחדים במינם ועשויים לשרת את המדע המודרני בתעשיות הביטחוניות, ברפואה, באיכות החיים ואפילו בבטיחות בדרכים.
ד” אלי קולברג, ד”ר שרון גנות ופרופ’ זאב זלבסקי, מרצים בכירים בביה”ס להנדסה, הנחו את הסטודנטים בהכנת הפרויקטים; “אנו רואים בפרויקטים הללו, חינוך לסטודנטים-מהנדסים לעתיד: התמודדות עם חומרים חדשים מעבר לתוכנית הלימודים, הכנת תוכנית פעולה בהתאם לתיאוריה וביסוס של הרגלי עבודה של מהנדס.
הסטודנטים, מתחילים את הדרך לפרויקט בקריאה של רקע תיאורטי ובסופו של התהליך מגישים לנו ספר שבו מתועדת כל תוכנית העבודה עד לסיומו של הפרויקט”, אמר ד”ר שרון גנות.
דקאן הפקולטה למדעים, פרופ’ בנימין ארנברג, ברך את הבוגרים, את בני משפחותיהם והאורחים הרבים שהגיעו לצפות בתצוגה.
פרופ’ ארנברג, הדגיש את היחס האישי המיוחד שלו זוכים תלמידי בית הספר בבר-אילן, ואת הצורך התמידי להשקיע, כדי לחדש ולהתפתח. בתום הטקס קיבלו הבוגרים המצטיינים פרסים.
בנימין ארנברג אפס מבחינה מקצועית. סתם קאקר מאכער.