אסטרולוגיה

נסיגת מארס כוכב העשייה בהקשר עם נסיגת סטורן מעכבת את יכולת העשייה

0
0

אמנם הקישוריות מעניקה סיבולת לעבודה קשה, אבל משך הביצוע ארוך על סף העצלות. עם זאת קיים הצורך בפעילות כדי לבטל את תחושת הריקנות. המצב דוחף לעבודה קשה, מתוך משמעת עצמית. קיימת נטיה לפעול באופן באופן זהיר ומחושב. תיתכן משיכה לתחומי סמכות או אכיפת חוק.
נסיגת מארס כוכב העשייה בהקשר עם נסיגת סטורן מעכבת את יכולת העשייה
נסיגת מארס כוכב העשייה בהקשר עם נסיגת סטורן מעכבת את יכולת העשייה

מארס, כוכב הליבידו, הסקס והתחרותיות. מארס נחשב לשליט מזל טלה ושליט משני של מזל עקרב. מארס נחשב לכוכב אישי במפת הלידה, שכן הוא משקף תכונות פסיכולוגיות חשובות במבנה האישיותי של האדם. סטורן, כוכב שמסמל נוקשות, ספקנות ועבודה קשה. סטורן שולט על מזל גדי, במפה האסטרולוגית סטורן נחשב לכוכב ציבורי, כלומר השפעתו רחבה יותר, ולכן הוא אינו לכשעצמו חלק מן הפסיכולוגיה הבסיסית של בעל המפה, אלא הוא משאיל את עצמו לכוכבים האישיים דרך ההיבטים שהוא יוצר עימם.

מארס, משקף את הצד האגרסיבי והתחרותי של האישיות, הכושר של בן אדם לעמוד על שלו גם אם זה לא מוצא חן בעיניי אחרים. מארס, משקף את מאגר האנרגיות ואת מצבו, כן אנשים עם מארס, חזק באישיות יהיו מלאי אנרגיות וטיפוסים ספורטיביים.

מארס משקף את הצדדים באישיות שקשה לשלוט בהם, את הדחפים הנמוכים הגולמיים באישיות – במיוחד כעסים ומשיכה מינית טהורה. מיקומים קשים של מארס, עשויים להתגבר באופן זמני על השפעות השמש והירח במקרים אלו, או לפחות לספק אתגר לא קטן בעבורם לשליטה עצמית.

בהתאם להקשרו למין, מארס, משקף את מה ש”מדליק” אותנו מבחינה מינית, את גישתנו למיניות, והצורה שאנחנו מחפשים להדליק אחרים במיניותנו. כמשקף את הליבידו, הוא משקף את הדחף באישיות. הוא משקף את כיוון הפעולה של האדם ואת אופן הפעולה בכדי להשיג התקדמות.

הרומאים העריצו את מרס, עד מאוד וקראו על שמו מספר דברים: חודש מרס, ברומא היה מקדש ששמו מרס, בו היו שמורות חניתות, אשר לפי המסורת הרומאית היו שייכות למרס. סימולו מייצג את המגן והחנית של האל מרס: עיגול עם חץ קטן (יוניקוד: ♂).

סטורן משקף את הסמכויות הממוסדות והבירוקרטיה, ואת היכולת או אי-היכולת לעבוד איתן בצורה חלקה, וכן לקבל מהן את התמיכה הנדרשת. סטורן קושר למושג הזמן, והשפעותיו נוטות להיות ארוכות טווח. סטורן במפה מאיט הכל, עושה את הכל מדוד וזהיר.

על פי רוב, ההשפעה הסטורנית נחשבת לחסרת מזל, אם כי יש שיטענו כי המזל הרע משקף מטענים קרמאתיים שליליים שעל האדם לשלם. בכל אופן, סטורן בא בשביל לבדוק את היסודות של חיינו, לקרקע אותנו ולגרום לנו להתבגר.

המיתולוגיה הרומית אימצה את דמותו של קרונוס, אך הוא מכונה בה בשם אחר-סטורנוס (שבתאי). בנוסף לסגולותיו הקודמות, היא הוסיפה לתכונותיו גם את השלטון על הזמן. סמלי ההיכר של קרונוס באמנות הם בדרך כלל שעון חול, חרמש ענק ומגל.

בימים אלה נכנס כוכב מארס, הידוע כאל המלחמה לנסיגה במזל אריה. הנסיגה מתחילה בתאריך 20 בדצמבר ותימשך עד לתאריך 10 במרץ. המזלות שיושפעו הפעם מהנסיגה הם המזלות הבאים; אריה, דלי, עקרב, שור, גדי ודלי.

מארס, הוא הכוכב המוסיף ונותן אנרגיה לכל מזל בו מתארח וזאת כדי להביא לידי הוצאה לפועל של תוכניות ופרויקטים שתוכננו לאחרונה, או שהתעכבו מזה זמן רב.

הוא מסמל גם את דרך ההגנה בו בוחר האדם כדי להגן על עצמו ועל הטריטוריה שלו ולכן, כוכב זה ידוע גם בכינויו אל המלחמה, והוא זה אשר ייתן בסופו של דבר את האומץ, הפעולה והדחיפה לצאת למלחמה…

בימים בהם אנו מרגישים יותר אנרגטיים וחיוניים, סביר להניח שאנו מושפעים לטובה מעוצמתו של כוכב מארס, כך שאנו מקבלים את הכוח הדוחף לפעולה ומימוש כל תוכנית שמזמן רצינו לעשות.

בימים אלה נמצא כוכב מארס בנסיגה, ועל כן, אתם עלולים לחוות קשיים יותר מהרגיל בכל הקשור לביצוע, תכנון ועשייה.
בעיות שלא צפיתם אותן מראש עלולות לצוץ והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך.

סאטורן: סמכויות ממוסדות ובירוקרטיה

ייתכן ותשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים למרות תחושת ההאטה ולכן במידה ואתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם מרגישים שאתם נתקלים בחומה, והמשיכו לבצע תוכניותיכם רק עם סיום הנסיגה.

מזל אריה יהיה המזל היחיד שעם תחילת הנסיגה ירגיש שיש לו יותר כוח ליצור, אך לפתע יחוש שנגמרו לו הכוחות והכול ייראה כבד וקשה מהרגיל לעשייה. דאגות שונות הקשורות לביטחון האישי והכלכלי עלולות לצוץ, ונראה שילידי המזלות שציינתי יהיו יותר עסוקים בפעילויות שעיקר תוכנן הישרדות.

גם שאר המזלות שלא ציינתי ירגישו שהעשייה שלהם מתנהלת תחת לחץ ואף ייתכן שתהיו נוחים לפעול במהירות, אך זו מהירות שמביאה איתה פזיזות וטעויות בשיפוט.

מאחר והכוחות הפועלים בשמים הינם בזויות שליליות זה לזה, חשוב מאוד לשמור על איזון ככל האפשר כיוון שהנטייה הכללית יכולה להביא אגרסיה ברמת האישית והקוסמית.

הזוית אינה פועלת במידה שווה עם כולם ותשפיע בעיקר על המזלות שציינתי במידה ונולדו בחצי הראשון של המזל. אלו מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל לא ירגישו את עוצמת נסיגת הכוכב, אלא דרך הקשרים עם אנשים אחרים החווים אנרגיה זו בדרך הקשה.

מאמצע חודש דצמבר יהיה גם כוכב סטורן, בנסיגה עד לחודש מאי, כך שנוצר בטבע שילוב שני כוחות המנוגדים במטרתם, מצד אחד סטורן, הכוכב שמטבעו מעודד עשייה איטית ומבוקרת, ומצד שני נמצא כוכב מארס, המוכן ורוצה לפעול בכל רגע, אך מרגיש חסום בגלל הנסיגה.

שילוב זה עלול לגרום לתקופה קשה ומתסכלת אצל אנשים רבים , אשר ירגישו שהכול נעצר עבורם למרות שהם פועלים ודוחפים קדימה, אך בפועל הכול תקוע ועומד במקום והם אינם יודעים מה עוד הם יכולים לעשות.

מארס בנסיגה, עלול להביא איתו חוסר שקט קיצוני, נטייה למריבות, תחושה שדברים לא זזים והתפרצויות זעם לא הגיוניות.
ההתפרצויות עלולות להתבטא בצורה הרסנית לאדם וליקום. מומלץ לכם לשמור על איזון ולקבל ייעוץ מקצועי במידה ובחודשים הקרובים אתם חייבים להגיע להחלטות.

המבוא לכתבה לקוח מאתר אסטרופדיה

בברכת שבוע טוב.

_______________

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן