החל מהיום ב-60 שניות, ניתן להשפיע על הצרכנות בישראל; סגנית שר התמ”ת, ח”כ אורית נוקד, יוזמת באתר משרד התמ”ת, סקר צרכנים ראשון מסוגו בארץ לקראת קמפיין בנושא שיעלה בקרוב; נוקד: לאתר יותר ממיליון כניסות בחודש; במה מצוינת לצרכנים להשמיע את קולם בנושא.
משרד התמ”ת, יוזם סקר צרכנים ראשון מסוגו בארץ באתר האינטרנט שלו
החל מהיום (שני), ניתן למצוא באתר משרד התמ”ת (http://www.moital.gov.il), סקר צרכנים ראשון מסוגו בארץ. סגנית שר התמ”ת, והאחראית על תחום הצרכנות, ח”כ אורית נוקד, מזמינה את הצרכנים להיכנס לאתר האינטרנט ולענות על מספר שאלות קצרות, וזאת כחלק מעיצוב נושאי הקמפיין שמתכוון המשרד לעלות בקרוב בתחום הצרכנות.
שאלות הסקר, עוסקות בנושאי סימון מוצרים, גודלן של “האותיות הקטנות”, מודעות הצרכנים לחוקים בתחום ועמדת הצרכנים בנוגע למחירים שאינם “עגולים” המוצגים בחנויות הראווה ועל המדפים כמו 9.99,
(בכנסת הקודמת, הגישה ח”כ נוקד, הצעת חוק הקוראת לאסור הצגת מחירים, כגון זו).
בדברי הפתיחה לסקר, אומרת נוקד, כי; “בהיותי חברת כנסת הצלחתי להעביר מספר חוקים חשובים בתחום זה, אשר תורמים לקידום מעמדן של הצרכן ושומרים על זכויותיו.
כעת, בתפקידי הנוכחית כסגנית שר, אני פועלת לצד שינוי חקיקתי, גם להעלאת המודעות הציבורית לזכויות הצרכנים… ערב גיבוש הקמפיין, אני פונה אליכם, לקחת חלק בעיצובו על ידי מתן מענה לסדרת שאלות. תשובותיכם, יאפשרו לנו מיקוד טוב יותר”.
לגבי השאלון, אומרת, נוקד, כי; “מעבר לסקרים שמבצעים הגורמים המקצועיים במשרד בנושא הצרכנות, חשוב לי לדעת את עמדות הצרכן הישראלי במספר נושאים בתחום, בעיקר על מנת לדעת מה “מפריע” לו, ולכן מוזמנים הצרכנים גם להשאיר בסוף השאלות כל רעיון או הצעה”.
Add Comment