עו”ד יצחק קמחי, בודק את התנהלותה של החברה כלפי הצרכנים, לאור הוראות חוק הגנת הצרכן בעניין הטעיה ואי גילוי מידע לצרכן, לרבות שאלות כגון: ממתי היה מידע על המוצרים הפגומים בידי החברה? האם השהתה חברת קוקה קולה את המידע וגרמה בכך גם נזק לצרכנים?
הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ”ת, בודק חשד לאי גילוי מידע מהותי של קוקה קולה, כלפי הצרכנים
בעקבות איסוף הבקבוקים שנעשה על ידי חברת קוקה קולה החליט הממונה על הגנת הצרכן לבדוק את התנהלות החברה אל מול הצרכנים באשר למידע שנמצא ברשותה באשר למוצריה הפגומים ומועד מסירתו לצרכנים.
על פי חוק הגנת הצרכן – עוסק חייב לגלות לצרכן כל פגם או איכות נחותה או תכונה אחרת הידועים לו המפחיתים באופן משמעותי מערכו של הנכס וכן לתת לו מידע כדי למנוע פגיעה במשתמש.
נאסר על עוסק להטעות צרכן בעניינים מהותיים בעסקה, כמו; הטיב של המוצר, השימוש שניתן לעשות בו והסיכונים הכרוכים בכך על העוסק למסור לצרכן את המידע הרלוונטי, בהקדם, כדי למנוע נזקים מהצרכן בין אם בריאותיים ובין אם כלכליים.
הממונה על הגנת הצרכן עו”ד יצחק קמחי, בודק את התנהלותה של החברה כלפי הצרכנים, לאור הוראות חוק הגנת הצרכן בעניין הטעיה ואי גילוי מידע לצרכן.
לרבות שאלות, כגון; ממתי היה מידע על המוצרים הפגומים בידי החברה? איזה מידע הועבר לציבור ומתי? האם השהתה חברת קוקה קולה את המידע וגרמה בכך גם נזק לצרכנים?
Add Comment