קיימות ירוקה

פורום נתניה לקיימות סביבתית, יקיים את הכנס השני בסדרה

0
0

בכנס מס’ 2, מחר (שני, ה-30 בנובמבר 2009), יוצגו פרויקטים העוסקים בהתייעלות במגזרים שונים בעיר נתניה, ומחוצה לה ◄ עיריית נתניה, ממשיכה את מדיניותה בנושא איכות הסביבה בו היא רואה חשיבות עצומה במאמץ לשימור והגנת הסביבה
פורום נתניה לקיימות סביבתית, יקיים את הכנס השני בסדרה
פורום נתניה לקיימות סביבתית, יקיים את הכנס השני בסדרה

כנס מס’ 2 של פורום נתניה לאיכות הסביבה בעיר מקיימת, לצמצום משאבים במגזר העסקי והציבורי, יתקיים מחר שני, ה-30 בנובמבר 2009 בין השעות; 08:30 – 12:30, במרכז רפואי גריאטרי נתניה, ברחוב רחוב הנביאים, רמת ידין (דורה) נתניה.

אגף איכות הסביבה בעיריית נתניה, מקדם את הפורום בראשותו של מר אלי דלל, סגן וממלא מקום ראש העיר במשותף עם המשרד להגנת הסביבה במטרה לקדם התייעלות לצמצום במשאבי טבע, צרכנות נבונה והתייעלות אנרגטית במגזר העסקי והציבורי.

פעולות אלו, משתלבות עם מחויבותה של עיריית נתניה, (כפי שפורסמה באחרונה) העיר הראשונה בין הרשויות במדינה, לאמץ סדר יום ל-’קיימות עירונית’, בשימוש מושכל במשאבים העומדים לרשותנו לטובת הדורות הבאים.

נתניה, הייתה בין הערים הראשונות בארץ שחתמה על מסמך הרשויות בנושא הנחיות תקן 14001 ISO, שהוא תקן בין-לאומי שאומץ כלשונו במדינות שונות בעולם.

יוזמה זו, עולה בקנה אחד עם מטרות ממשלת ישראל בכלל והמשרד להגנת הסביבה, בפרט, בהן שמירה, הגברת יעילות השימוש ושיקום משאבי הסביבה ומערכות- אקולוגיות למען הדורות הבאים, ומזעור פליטות ופסולות מזיקות לסביבה ולבריאות האדם.

כנס מס’ 1, עסק בנושאים שונים בהתייעלות בצריכת משאבים, כאשר בכנס מס’ 2, יוצגו פרויקטים העוסקים בהתייעלות במגזרים שונים בעיר נתניה, ומחוצה לה. סדר היום יפורסם בנפרד. עיריית נתניה, מזכירה, כי היא ממשיכה את מדיניותה בנושא איכות הסביבה בו היא רואה חשיבות עצומה במאמץ לשימור והגנת הסביבה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן