כאן אשקלון

ראש העיר אשקלון, בני וקנין: אין מתרחצים – אין תחנת הצלה, הכסף? לחינוך

0
0

ראש העיר, וקנין, הורה, לאחר תקופת ניסיון, שלא לפתוח את תחנת ההצלה בחורף בחוף דלילה בעיר אשקלון בשל מיעוט של מתרחצים והודיע כי 350 אלף שקלים, יועברו לפרויקטים חינוכיים
ראש העיר אשקלון, בני וקנין: אין מתרחצים - אין תחנת הצלה, הכסף? לחינוך
ראש העיר אשקלון, בני וקנין: אין מתרחצים – אין תחנת הצלה, הכסף? לחינוך

ראש העיר אשקלון, מר בני וקנין, הורה, לאחר תקופת ניסיון, שלא לפתוח את תחנת ההצלה בחורף בחוף דלילה בשל מיעוט של מתרחצים, שמגיעים בחודשי החורף להתרחץ. הכסף בסך 350 אלף שקלים, שיחסכו מאותה החלטה לסגור את תחנת החורף, יועבר על פי הוראת ראש העיר לאגף החינוך, לפעולות חינוך למען ילדי אשקלון.

ראש העיר אשקלון, מר בני וקנין, הורה לפני מספר חודשים לבדוק את הכדאיות של פתיחת תחנה הצלה בחודשי החורף מול ההוצאה הגדולה של מאות אלפי שקלים.

מן הבדיקה, עולה, כי מיעוט קטן מאוד של בודדים מגיע להתרחץ בחוף בו יש תחנת הצלה.

מהבדיקה, עולה, עוד, כי הסכום שהעירייה מקצה לפתיחת תחנה כזו, הם בסדר גדול של 350 אלף שקלים למספר חודשים וזו הוצאה שאינה מצדיקה את פתיחת תחנה כזו בחודשי החורף.

ניסים סויסה, מנהל אגף שפ”ע ואחראי על החופים בעיריית אשקלון, מצטרף לדעת הבוס ואומר, גם הוא, כי; “אין הצדקה לתחנת הצלה בחורף, מאחר והתחנה נפתחה לתקופת ניסיון וכמות המתרחצים לא הצדיקה את ההשקעה”.

ראש העיר, בני וקנין; “הנחתי את המנכ”ל, להעביר את הכסף הזה בסך 350 אלף שקלים למימון פרוייקטים חינוכיים למען יליד העיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן