נגישות כאן ישראל

משרד הביטחון וארגון נכי צה”ל חתמו הערב על הסכם הבנות

0
0

משרד הביטחון וארגון נכי צה”ל, חתמו הערב (יום ה’) על הסכם הבנות, להסדרת כלל הבעיות שהציג הארגון השבוע. שר הביטחון, אהוד ברק, בירך על ההסכם בין הצדדים.
משרד הביטחון וארגון נכי צה
ארגון נכי צה”ל, ממשיך במאבק, טוען: אגף השיקום, חזר בו מכל ההסכמות

קודם להסכם, טענה, הנהגת ארגון נכי צה”ל, שנטשה היום (ה’) את שולחן הדיונים עם אנשי אגף השיקום במשרד הביטחון, כי, התברר, כי אגף השיקום במשרד הביטחון, ממשיך במסכת ההטעיות וחזר בו מכל ההסכמות שהושגו ביום שלישי, השבוע.

כזכור, פורסם שלשום (ג’) בקול תרועה רמה, כי הושג הסכם עקרונות בין ארגון נכי צה”ל ולבין משרד הביטחון, בתיווך ח”כ ישראל חסון. עפ”י ההסכם, עלה אז, כי שר הביטחון, יקבע מדיניות במשרד הביטחון ואגף השיקום אשר “תנחיל את ערך המחויבות לנכי צה”ל”. לצורך כך, הובטח, כי במהלך השנה הקרובה, תיערך רוויזיה באגף השיקום, שתוביל לכך שהשירות והשיקום הניתנים לנכים, ישופרו ללא הכר.

לטענת נכי צה”ל, אל הפגישה שנערכה היום (חמישי), הגיעו אנשי אגף השיקום עם נתונים שאינם תואמים כלל למה שסוכם עם הנהגת הארגון, ולאור כך, הוחלט לנטוש את המקום ולהמשיך במאבק.

ארגון נכי צה”ל, מסר, כי לא יחזור לשולחן הדיונים אלא רק לאחר שיוחזרו כל הסעיפים כפי שסוכמו במו”מ ביום שלישי ולאחר שמנכ”ל משרד הביטחון, יחתום על ההסכם, רק אז ישובו, נכי צה”ל אל שולחן המו”מ, כאמור.

חיים בר, יו”ר ארגון נכי צה”ל, מאשים, כי; “אגף השיקום של משרד הביטחון, ממשיך במסכת ההטעיות, התעלם מכל הסיכומים, שסוכמו עם מנכ”ל משרד הביטחון. על כן, ארגון נכי צה”ל, ממשיך במאבק ובאם נצטרך אף נחריף אותו”.

כ- 400 מפגינים מקרב נכי צה”ל, הפגינו, אחה”צ, בכביש איילון צפון, תל אביב, והם חסמו את הצומת.

בשעה זו 19:00, המפגינים צועדים לכיוון מצודת זאב בתל אביב.

עדכון;

כאמור הערב משרד הביטחון וארגון נכי צה”ל, חתמו הערב (יום ה’) על הסכם הבנות, להסדרת כלל הבעיות שהציג הארגון השבוע. שר הביטחון, מר אהוד ברק, בירך על ההסכם בין הצדדים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן