תיירות | נופש

משרד התיירות: שיא כל הזמנים בתיירות הנכנסת, 330,000 תיירים ביקרו באוקטובר

0
0

גידול של 9% לעומת אוקטובר אשתקד מתחילת השנה ועד לחודש אוקטובר, ביקרו בישראל 2.3 מיליון תיירים ◄ שר התיירות: שינוי המגמה השלילית, התאפשר בזכות מיצוב נכון של ישראל כארץ הקודש שמרכזה ירושלים
משרד התיירות: שיא כל הזמנים בתיירות הנכנסת, 330,000 תיירים ביקרו באוקטובר
משרד התיירות: שיא כל הזמנים בתיירות הנכנסת, 330,000 תיירים ביקרו באוקטובר

גידול בתיירות הנכנסת לישראל, נרשם לראשונה בשנת 2009; בחודש אוקטובר ביקרו בארץ 330,000 תיירים זהו שיא כל הזמנים בחודש זה, והוא גידול של 9% לעומת חודש אוקטובר 2008, אשר הייתה לשנת שיא בתיירות הנכנסת לישראל.

מתחילת השנה ועד לחודש אוקטובר 2009, ביקרו בישראל 2.3 מיליון תיירים, ירידה של 12% בלבד לעומת התקופה המקבילה אשתקד (2.6 מיליון), וכמו מספר התיירים בכל שנת 2007 (עומד על 20% יותר מהתקופה המקבילה בשנת 2007).

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב, המקיים בימים אלו, ביקור עבודה ראשון של שר תיירות ישראלי בדרום אמריקה, בעשור האחרון, מציין, כי; “הנתונים הללו הנם תוצאה של מיקוד השיווק, פילוח קהלי יעד ויצירת תשתית לרציפות שיווקית בעולם, בהתאם למיצוב החדש של ישראל כארץ הקודש, במרכזה; ירושלים”.

השר, הוסיף, כי; “הגידול שנרשם החודש, אמנם מעודד, אך אינו מספק וכי המשרד, ימשיך לפעול למימוש מהפכת התיירות, עליה הכריז לפני כשבוע ב”כנס הרצליה לתיירות”, במרכזה הגעתם של מיליון תיירים נוספים לישראל, תוך 3 שנים”.

השר, מיסז’ניקוב, ציין, כי; “יישומה של התוכנית יתבצע דרך הגברת שיווק ישראל בעולם, הוספת חדרי מלון ברמות שונות ופישוט הליכי בירוקרטיה המונעים כיום את מימוש הפוטנציאל”.

“תעשיית התיירות, מסוגלת, תוך 3 שנים בלבד, לתרום עוד למעלה ממיליארד דולר להכנסות המדינה ולהוסיף עוד כ-40,000 מקומות עבודה בתיירות, בדגש על ישובי הפריפריה. הצלחת משרד התיירות להתגבר על השפעת המשבר הכלכלי והמבצע בעזה, ביחד עם תעשיית התיירות, כולה, תסייע לעמוד ביעדים אלה” – סיכם שר התיירות.

על פי נתוני הלמ”ס, בחודש אוקטובר, נרשם גידול של 6% בכניסות התיירים אשר שהו לפחות לילה אחד בישראל, בהשוואה לאוקטובר 2008 וגידול של 20% בביקורי היום.

כמו כן, נרשם גידול בתיירי הקרוזים, ומספרם בחודש זה עמד על 23,500 – כפול מאוקטובר אשתקד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן