אסטרולוגיה

השפעת סטורן על ילידי כל המזלות

0
0

תפקידו חשוב במיוחד. הוא נועד להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם התהליך הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות לזמן ארוך במיוחד בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, ולדפוסי התנהגות שליליים.
השפעת סטורן על ילידי כל המזלות
השפעת סטורן על ילידי כל המזלות

שבתאי (סטורן)היה כוכב-הלכת המרוחק ביותר שהכירו האסטרונומים הקדומים. הוא כוכב-הלכת השישי במרחק מן השמש, בשנת 1610 הבחין גלילאו גליליי, לראשונה, בטבעותיו של שבתאי באמצעות הטלסקופ הפשוט שעמד לרשותו. בשל כך הטבעות נראו לו, כמו בליטות מוזרות של כוכב- הלכת עצמו. רק כ-50, שנה מאוחר יותר, בשנת 1660, הצךליח האסטרונום ההולנדי הויגנס את לראות שאלו למעשה אינן בליטות אלא טבעות המקיפות את הכוכב.
שבתאי מקיף את השמש הצורה אליפסית, כמו מסלולם של מרבית כוכבי-הלכת.

הקפה אחת של שבתאי, את השמש אורכת כ-30 שנים של כדור הארץ. לעומת זאת היממה של שבתאי, אורכת 10 שעות ו-40 דקות בלבד (זהוא הזמן בו הוא עושה 360 מעלות סביב עצמו. אלפי הטבעות של שבתאי, הן היפות מכול הטבעות המקיפות את כוכבי הלכת הגזיים האחרים, צבעוניות, נוצצות באור נגוהות ומתפרשות למרחק.

לשבתאי, יותר משלושים ירחים קטנים של קרח וסלעים, הגדול ביותר והמרשים ביניהם הוא טיטאן, הטובל באובך כתום, טיטאן, נתגלה במאה ה-17 על-ידי האסטרונום ההולנדי הויגנס. בינואר 2005 נחתה החללית קאסיני-הויגנס על הטיטאן בכדי לחקור אם התנאים ב, יכולים לאפשר חיים.

בשבוע שעבר ציינתי את מעברו של כוכב סטורן, המוכר גם בשמו שבתאי…למזל מאזניים, למשך השנתיים וחצי הקרובים. מאחר ותפקידו חשוב במיוחד…

“הוא נועד להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על מנת שיוכל לתקן. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים”…

על מנת שנוכל להתארגן לקראת הבאות, חשוב ומומלץ שכל אחד ידע עם איזה תחום חיים הוא עומד להתמודד:

טלה

נושאי זוגיות וקשרים בין אישיים יהפכו משמעותיים בתקופה זו בחייכם. במידה והקשרים אינם על בסיס מוצק – תהיה פרידה ואלו שישרדו, יתחזקו בקשר.

שור

נושאי עבודה יהפכו אצלכם למאוד מעיקים כיוון שתצטרכו לעבוד קשה כדי להוכיח את עצמכם. חשוב בזמן זה לשמור על האנרגיות ועל הבריאות.

תאומים

היצירה האישית שלכם תהיה משמעותית ביותר כיוון שתרגישו שיש לכם צורך להביע את עצמכם בצורות שונות. הקדישו זמן איכות לקרובים לכם.

סרטן

בתקופה זו תאלצו להשקיע בבית ובמעגל האישי הקרוב אליכם. למרות הקשיים שתאלצו להתמודד איתם, תהיה זו תקופה טובה לפתרון משקעים מהעבר.

אריה

נראה שהגיע הזמן להשקיע בשדרוג סביבת המגורים הטבעית שלכם. מאחר ואתם אוהבים את הפינה האישית שלכם, תמצאו עיסוק זה כמהנה במיוחד.

בתולה

נושאי כספים, יעלו על הפרק, תרגישו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי. אתם עומדים לחיות בהתאם ליכולותיכם… ובפחות בזבזנות.

מאזניים

שנה זו תהיה מעולה ללקיחת אחריות חדשה על סגנון חייכם. זה הזמן לשנות את כל מה שלא מתאים לכם יותר ולהפוך את החיים לנכונים יותר עבורכם.

עקרב

מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה מאוד משמעותית של חשבון נפש, שבעקבותיה תאלצו לשנות את סגנון חייכם.

קשת

מבחינה חברתית אתם עומדים לעבור שינויים מהותיים. חלק מהאנשים שהיו משמעותיים עבורכם, לא יתאימו לכם יותר ואנשים חדשים יכנסו לחייכם.

גדי

נושאי קריירה, יתפסו תאוצה חדשה אצלכם. נראה שאתם עומדים לקחת אחריות ולחולל שינויים בתחומים אלו. התקופה קשה אבל מפרה במיוחד.

דלי

זוהי תקופה מעולה לשינוי דפוסי החשיבה שלכם. סעו לטייל ותהיו יותר פתוחים לחוויות עם אנשים חדשים שאינם בתחומי החיים הרגילים שלכם.

דגים

כספים שתכננתם לגביהם, לא מגיעים בהתאם לציפיותיכם, כך שחבל לכם לחכות. תצליחו ליצור יחסים אישיים על בסיס יותר חברי מאשר אינטימי.

המבוא והתמונה לכתבה לקוח מאתר מטח

בברכת שבוע טוב.

_______________

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן