ביוזמת המועצה לצרכנות פנו מאות צרכנים למנכ”ל בזק בדרישה ליידע בדבר מחירו של שירות הכוכבית ◄ מנכ”ל המועצה לצרכנות, עו”ד אהוד פלג: ההיענות ההמונית והמיידית: הצרכנים מוכנים להתגייס לשינוי התנהלות בלתי הוגנת ופוגענית של גופים עסקיים גדולים.
בזק, נכנעה, והוסיפה למענה הקולי שלה ב- 144 הבהרה: שירות הכוכבית – בתשלום
השבוע, ביום שני בבוקר, הופתע מר אבי גבאי, מנכ”ל בזק, לקבל מתנה לא שגרתית: קלסר משרדי ובו מאות מכתבי צרכנים, שנענו לפניית המועצה לצרכנות שדרשה מבזק ליידע אותם בזמן אמיתי לגבי עלות השיחות של כוכבית 144.
במהלך השבוע האחרון, המשיכה המועצה לצרכנות להעביר למייל האישי של מנכ”ל בזק את מכתבי הצרכנים.
המועצה לצרכנות, פנתה לפני יותר משנתיים לחברת “בזק”, בבקשה ליידע בדבר מחירו של “שירות הכוכבית”, כפי שנדרש על פי חוק הגנת הצרכן.
כזכור, החוק מחייב עוסק המציע רכישת נכס שירות בשיווק מרחוק לגלות לצרכן בין היתר את עלותו, מאחר וחב’ בזק לא נענתה, לבקשה, ליידע בדבר מחירו של “שירות הכוכבית”, יצאה המועצה לצרכנות, בסוף השבוע שעבר, באתר האינטרנט שלה, ודרך חברי המערך הארצי שלה (מאמ”צ), בקריאה לפנות למנכ”ל בזק, מר אבי גבאי, אישית, בדרישה להפסיק את המחדל המתמשך, וליידע את הציבור, כי השימוש בשירות הכוכבית, כרוך בתשלום בתקליט המציע את השירות.
מנכ”ל המועצה לצרכנות, עו”ד אהוד פלג, אמר, כי ההיענות ההמונית והמיידית של המערך הארצי של המועצה, מעיד, כי הצרכנים, מוכנים להתגייס לשינוי התנהלות בלתי הוגנת ופוגענית של גופים עסקיים גדולים.
Add Comment