שפעת החזירים | Swine Flu

משרד החינוך, בעקבות שפעת החזירים: בתיה”ס, מחויבים לדווח על היעדרויות תלמידים

0
0

נוהל מעודכן בנושא היערכות מערכת החינוך ל-“שפעת החזירים” אשר שיגר אתמול (רביעי), מנכ”ל משרד החינוך, ד”ר שמשון שושני, לכלל מערכת החינוך ◄ אין שינוי ברמת החומרה של המחלה, אך צפויים מקרים רבים של תחלואה קלה
משרד החינוך, בעקבות שפעת החזירים: בתיה
משרד החינוך, בעקבות שפעת החזירים: בתיה”ס, מחויבים לדווח על היעדרויות תלמידים

ד”ר שמשון שושני, מנכ”ל משרד חינוך, פנה אתמול (רביעי), אל כל מנהלי מוסדות החינוך ולמנהלי מחלקות החינוך ברשויות המקומיות בהנחיות חדשות להיערכות מערכת החינוך לשפעת החזירים ומציין, כי מצב התחלואה מהשפעת העולמית (שפעת החזירים, Swine Flu) בישראל, דומה למצב התחלואה בעולם ונמצא בעליה בחצי כדור הארץ הצפוני (ארצות הברית ואירופה). אין שינוי ברמת החומרה של המחלה, אך צפויים מקרים רבים של תחלואה קלה.

מנכ”ל משרד החינוך, ד”ר שושני, מציין בנוהל מעודכן, כי תפשטות השפעת במוסדות החינוך – בתי ספר וגני ילדים – תימנע, במידה ויוקפד על כללי התנהגות;

1. הקפדה על כללי היגיינה אישית וסביבתית, כפי שפורטו בהודעת מנכ”ל מס’ 3.
2. דרישה מההורים לבוא לקחת תלמיד שחש ברע במהלך יום הלימודים.
3. איסור הגעה של תלמידים וצוות למסגרת הלימודית בעת מחלה.
4. חזרה ללימודים בחלוף 24 שעות מהמחלה באישור הורים בלבד. כהוראת שעה לא נדרש אישור רפואי.

◄ הנחיות חדשות;

1. דיווח על היעדרות – החל מה- 1 בנובמבר 2009, י”ד בחשון תש”ע, חובה על כל מנהל בית-ספר לדווח מדי יום בטופס הייעודי על היעדרות תלמידים וצוות המוסד החינוכי.

הדיווח צריך להישלח כל יום באמצעות האתר עד השעה 11:00. להגעה לכתובת הטופס; לחץ כאן, באתר, יש הסבר על אופן מילוי הטופס והפנייה לטופס עצמו.

2. דיווח להורים – מנהל המוסד החינוכי ידווח ליו”ר וועד ההורים על שיעורי ההיעדרות, במקרה של היעדרות של מחצית ממספר התלמידים.

3. פעילות המוסד החינוכי – מוסדות החינוך ימשיכו לפעול ויערכו את השינויים הנדרשים לארגון ההוראה והלמידה. סגירה זמנית של מוסד חינוכי תתבצע על פי הנחיית משרד הבריאות.

בכל הנושאים החריגים, יש להיוועץ בגב’ עירית ליבנה, טלפונים; 02-5603451, 02-5603220.

4. חומרי למידה מקוונים – באתר “לבריאות”, בו, נמצאת קטגוריה הנקראת; “למידה בחירום”. הקטגוריה כוללת חומרי למידה המחולקים על פי אגפי גיל, תחומי דעת, סביבות ללמידה מרחוק ועוד.

בכל קטגוריה או נושא, ישנן הנחיות ספציפיות מפורטות; כיצד יש לארגן את הלמידה ומהם האמצעים, הדגשים והמסרים אותם על הצוות להנחיל לתלמידים. ההנחיות מפורטות מצויות באתר עצמו.

מנהלי מוסדות החינוך, ול-מנהלי מחלקות החינוך ב-רשויות המקומיות, נתבקשו לדאוג להפנות את ציבור המורים, התלמידים וההורים לאתר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן