הקמפיין הייחודי הוא לקראת יום המודעות הישראלי לגילוי מוקדם של סרטן השד, מטעם “אחת מתשע”, קוראת להן לפעול למען הצלת חייהן ◄ חברת twisted, נרתמה להובלת קמפיין באינטרנט, תחת המסר: “save a life”.
סרטן השד: עמותת אחת מתשע, תשגר תזכורת לנשים ל- Outlook, לפעול להצלת חייהן
עמותת אחת מתשע, עולה בקמפיין ייחודי לקראת יום המודעות הישראלי לגילוי מוקדם של סרטן השד, באמצעות חברת twisted שנרתמה למהלך. במסגרת המהלך, תופץ אפליקציה מיוחדת ל- out look, אשר תסמן עבור הגולשות את יום המודעות בצורה אוטומטית ביומן. במקביל, יעלה קמפיין מדיה באתרים השונים, ותתבצע פעילות ברשת החברתית פייסבוק (facebook). יום המודעות הישראלי לגילוי מוקדם של סרטן שד, יצוין ב- 26/10/2009.
במהלך יום המודעות הישראלי לגילוי מוקדם של סרטן השד, יתבקשו הנשים לבצע מספר פעולות פשוטות, שעשויות להציל חיים; לקבוע תור לבדיקת שד אצל כירורג שד, ללמוד על ההיסטוריה המשפחתית שלהן, לפרסם סטטוס בפייסבוק, ולעזור בכל דרך להגברת המודעות לנושא.
כמו כן, יוכלו הגולשות להתעדכן וללמוד עוד על גורמי הסיכון והדרכים למניעת סרטן שד, באתר החדש שהוקם לכבוד יום המודעות הישראלי לגילוי מוקדם של סרטן השד בכתובת; Savealife או ב-פייסבוק.
עמותת אחת מתשע
להורדת תזכורת אוטומטית ב-outlook – הקליקו כאן
עמותת “אחת מתשע”, מובילה לאורך השנים את תחום הגילוי המוקדם של סרטן השד, ובמסגרת זו, מקיימת פעילות הסברה נרחבת מול אוכלוסיות שונות בחברה.
קרדיטים;
♦ חברת twisted
♦ מנכ”לים: קרן פרידמן ו-אלון מוליאן
♦ סמנכ”ל קריאייטיב: אייל גן-מור
♦ קופי: ארנון רותם
♦ מנהל לקוחות: אמיר טל
♦ עיצוב: zedesign
♦ תכנות: expim.
Add Comment