נגישות כאן ישראל

עמותת נגישות ישראל, פותחת היום בקמפיין ארצי, חברתי; “לא נכה, אל תחנה!”

0
0

הנכים, מאשימים את “עברייני חניות הנכים” שאינם בוחלים גם בזיופי תגי חניית נכים ובבני המשפחה המשתמשים בתווי חניה של הקרוב אליהם עם מוגבלות, ומגלים חוסר התחשבות וצפצוף על החוק! כל אלה ועוד, מביאים למצב בלתי נסבל את חיי הנכה
עמותת נגישות ישראל, פותחת היום בקמפיין ארצי, חברתי;
עמותת נגישות ישראל, פותחת קמפיין ארצי, חברתי; “לא נכה, אל תחנה!”

עמותת נגישות ישראל, בשיתוף עם משטרת ישראל, ועשרות חברות עסקיות, רשויות מקומיות, משרדי ממשלה וארגונים חברתיים חברו יחד, ליום אחד, (היום, רביעי, 21.10.09), ופותחים בקמפיין ארצי חברתי, בנושא; הגברת האכיפה והמודעות לעניין חניות נכים, שסיסמתו; “לא נכה, אל תחנה!”.

בעמותת נגישות ישראל, רואים, כי מצב חניות הנכים בארץ הוא בכי רע, זאת מאחר ובפועל חניות נכים במקומות שונים ובמקרים רבים, “תפוסות” על ידי נהגים, ההולכים ומתרבים, אשר אינם מוגבלים בניידותם.

לטענת הנכים; לאדם עם מוגבלות, קרי; נכה, לא קיימת האלטרנטיבה להחנות במקום מרוחק מן היעד אליו הוא אמור להגיע ואף גורם לעיכוב ואו לויתור על הגעה למקומות רבים.

הנכים, מאשימים את “עברייני חניות הנכים”, אשר אינם בוחלים גם בזיופי תגי חניית נכים, ובני המשפחה,
המשתמשים בתווי חניה של אדם הקרוב אליהם עם מוגבלות ואלה מגלים חוסר התחשבות תוך כדי צפצוף על החוק! כל אלה ועוד, מביאים למצב בלתי נסבל את חיי הנכה.

יובל וגנר, יו”ר עמותת נגישות ישראל (ע”ר), אומר, כי העמותה לקידום הנגישות ועצמאות הנכים בישראל, פועלת בימים אלה במספר מישורים למיגור התופעה;

1. הגברת מודעות, האכיפה וההרתעה,
2. פעילות בכנסת להגדלת קנס מ- 500 שקלים ל- 1,000 שקלים,
3. פעילות בכנסת שתאפשר ענישה חריפה ומרתיעה בדומה למה שעושים במקרה של שתיית אלכוהול – השבתת רכב מיידית ל- 30 יום או שלילת רישיון.

וגנר, מוסיף, כי במסגרת יום המודעות; “לא נָכֶה, אל תחנה!”, מתוכנן מבצע אכיפה ארצי של אגף התנועה, יחידות משטרת התנועה הארצית, לרבות סיירת האופנועים, ייכנסו ל-ערי ישראל, ויפעלו בשת”פ עם יחידות התנועה המחוזיות לאורך כל היום, בדגש על זיהוי תווי חנייה מזויפים וחנייה של בלתי מורשים בחניות נכים.

יובל וגנר, יו”ר עמותת נגישות ישראל

כמו כן, קמפיין הפרסום, כולל סרט טלוויזיה, מצגת הסברה, באנרים באינטרנט, תשדירים, פוסטרים, מנשרים ומדבקות.

לדברי, יו”ר עמותת נגישות ישראל; “עשרות חברות עסקיות, נרתמו לפעילות להגברת המודעות – החברות מפיצות לעובדיהם מצגת, סרטון וחומרי הסברה נוספים בעניין חניות נכים.

פריסת מתנדבים במרכזי קניות ובערים השונות – לחלוקת פליירים והסברה בנושא. פעילות מורחבת בשוהם – העברת המסר במהלך יום הלימודים בכל בתי הספר בישוב, פרסום חוצות ליום המודעות, הפנינג ישובי במרכז היישוב בהשתתפות מבוגרים, ילדים ובני נוער, המפעילים ומשתתפים בתחנות נגישות חווייתיות”.

בקמפיין הפרסומי, נוטלים חלק זו השנה העשירית משרד הפרסום גלר נסיס, ליאו ברנט בהתנדבות עם עמותת ’נגישות ישראל’.

• הסרט הבא, הופק לרגל יום המודעות לחניות נכים. תודה לצלם אופיר קדמי, לבית הפוסט ’פרימוס’ ולאולפני ’סאונדהאוס’. לחץ כאן לצפייה בסרט

• מצגת הסברה, באדיבות רגים – לחץ כאן לצפייה
• מדבקות, מנשרים, באנרים, פוסטרים – לחץ כאן לצפייה
• CTV – לחץ כאן לצפייה
• פעילות ווב 2 – לחץ כאן לצפייה
• עצומה – לחץ כאן לצפייה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן