תיירות | נופש

משרד התיירות: נמשכת מגמת ההתאוששות בתיירות הנכנסת לישראל

0
0

משרד התיירות, פותח את עונת החורף 2009/10 בהשקעה של למעלה מ-100 מיליון שקלים בשיווק ישראל כיעד אטרקטיבי לתיירות חורף ◄ מתחילת השנה ועד לחודש ספטמבר ביקרו בישראל 1.9 מיליון תיירים, זהו צמצום של 6% במגמת הירידה מתחילת שנת 2009
משרד התיירות: נמשכת מגמת ההתאוששות בתיירות הנכנסת לישראל
משרד התיירות: נמשכת מגמת ההתאוששות בתיירות הנכנסת לישראל

מתחילת השנה ועד לחודש ספטמבר 2009, ביקרו בישראל 1.9 מיליון תיירים, ירידה של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (2.2 מיליון), ו-18% יותר מהתקופה המקבילה בשנת 2007 (1.6 מיליון). בחודש ספטמבר ביקרו בישראל 242,000 תיירים, ירידה של 8% לעומת ספטמבר 2008, ועליה של 32% לעומת ספטמבר 2007.

משרד התיירות, פתח בחודשים האחרונים במסע פרסום לשיווק ישראל, כיעד אטרקטיבי לתיירות החורף 2009/10, בהשקעה כוללת של למעלה מ-55 מיליון שקלים עד לסוף שנת 2009.

תקציב נוסף בגובה 60 מיליון שקלים, יופנה לטובת קמפיינים אלו גם במהלך החודשים הראשונים של השנה הבאה, בהתאם ליעד המשרד העומד על 1 מיליון תיירים נוסף בשנתיים הקרובות. (תקציב השיווק הכולל לשנת 2010, יעמוד על כ-250 מיליון שקלים).

מטרת מסע הפרסום הנה לשפר את תדמית ישראל כמוצר תיירות אטרקטיבי גם בעונת החורף, כשדגש מרכזי יינתן לעיר אילת כמוצר חורף מוביל. דגשים נוספים יינתנו לעידוד הצליינות לארץ הקודש ולתיירות התרבות והתיור בישראל וביקור באתרים הקדושים, בראשם ירושלים, ובאתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים.

במסגרת הקמפיין מבצע המשרד פעילות שיווקית שתמשך מספר חודשים, במדינות המקור לתיירות נכנסת בהן; ארה”ב, רוסיה, גרמניה, צרפת, איטליה ומדינות סקנדינביה, במקביל לשיווק במדינות חדשות המגלות בישראל עניין כיעד תיירות, בהן; דרום קוריאה, פולין, ברזיל וסין.

הקמפיינים, ילוו בפעילות אינטנסיבית להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל, להגדלת קיבולת המושבים ותדירות הטיסות לישראל, ולהכנסתם של קווי תעופה חדשים לפעילות בישראל.

שר התיירות, ח”כ סטס מיסז’ניקוב; “אני שמח על המשך מגמת ההתאוששות בתיירות הנכנסת לקראת עונת החורף, שתפתח את שנת 2010. החורף הישראלי, מהווה אטרקציה לתיירים ממדינות רבות בעולם ומשרד התיירות, יגביר את המאמץ השיווקי במדינות מרכזיות בצפון אמריקה, באירופה וברוסיה, זאת כדי לעמוד ביעד של 1 מיליון תיירים נוספים בשנתיים הקרובות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן