הכשירה את נציגי התמיכה הטכנית של החברה לתמיכה בלקוחות אשר יתקינו את Windows 7 מערכת ההפעלה החדשה ◄ התמיכה בלקוחות בעלי מערכת ההפעלה החדשה, הינה ללא תשלום
בזק בינלאומי, נערכת לקראת ההשקה הרשמית של (Windows 7), חלונות 7
לקראת ההשקה הרשמית של חברת מיקרוסופט (Microsoft), מודיעה היום (ד’) חברת בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל על היערכותם של נציגי התמיכה הטכנית של החברה לתמיכה בלקוחות שיתקינו את מערכת ההפעלה החדשה (Windows 7), “חלונות 7″.
התמיכה בלקוחות בעלי מערכת ההפעלה החדשה, הינה ללא תשלום, ובמסגרת גבולות התמיכה של בזק בינלאומי. תמיכה זו כוללת הגדרות דפדפנים, הגדרות חיבור לאינטרנט (הגדרת חייגנים ועוד), דואר אלקטרוני ועוד.
ערן קריסטל, סמנכ”ל שירות הלקוחות ב”בזק בינלאומי”; “אנו מקפידים להיות עם יד על הדופק בכל שקשור לטכנולוגיות המתפתחות בשוק ודואגים לאפשר ללקוחותינו להיות הראשונים ליהנות מהן. אנו רואים בהכשרתם של עובדינו לתמיכה ב”חלונות 7″, חלק מהמחויבות שלנו כלפי לקוחותינו היודעים, כי מאיתנו יקבלו יותר”.
בתקופה האחרונה, החלה החברה לתמוך בלקוחות שהתקינו את גרסת הבטא של תוכנת Windows 7, כך שעם ההשקה של מיקרוסופט (Microsoft), אשר תחול באופן רשמי, ב-22 באוקטובר, תהיה החברה ערוכה עבור לקוחותיה וזאת כחלק מרצונה להעמיד שירות מוביל ללקוחותיה גם בהיבט זה.
במסגרת היערכותה של בזק בינלאומי להשקת ה- “חלונות 7”, העבירה בזק בינלאומי את עובדיה מערך הכשרה רחב אשר כלל בין השאר הדרכות פרונטאליות, תרגולים אישיים והקמת פורטל ידע רחב ופנים ארגוני לשימוש נציגי התמיכה.
עם התמחותה במערכת ה-“חלונות 7”, תומכת בזק בינלאומי כיום במגוון מערכות ההפעלה הנמצאות בשימוש לקוחותיה ובהן גם מערכות ההפעלה הפחות נפוצות, כגון; לינוקס, ו-מקינטוש.
Add Comment