אסטרולוגיה

יופיטר, (Jupiter), על כוכב צדק, המוכר והאהוב מכולם

0
0

בתאריך ה-13 בחודש זה, תסתיים נסיגת כוכב יופיטר, המוכר כאחד הכוכבים היותר אהודים גם בשם צדק/יופיטר, למצב נסיגה. בחודשים האחרונים היה כוכב זה בנסיגה והפך את עורו לשלילי.
יופיטר, (Jupiter), על כוכב צדק, המוכר והאהוב מכולם
יופיטר, (Jupiter), על כוכב צדק, המוכר והאהוב מכולם

צדק, הקרוי בלעז “יופיטר” (Jupiter) על שמו של האל הרומי: יופיטר, הוא כוכב הלכת החמישי מהשמש והראשון בסדרת כוכבי הלכת הגזיים. הוא כוכב הלכת בעל המסה הגדולה ביותר במערכת השמש. קוטרו גדול פי 11 מזה של כדור הארץ ונפחו גדול פי 1300 מנפח כדור הארץ.

צדק הוא בדרך כלל העצם הרביעי בבהירותו ברקיע, לאחר השמש, הירח ונוגה; עם זאת בזמנים מסוימים מאדים נראה בהיר מצדק, ובפעמים אחרות צדק, בהיר יותר מ-נוגה.

יופיטר הוא מורכב מליבה סלעית קטנה יחסית, המוקפת על ידי מימן מוצק, המוקף על ידי מימן נוזלי שמוקף במימן גזי. אין גבול או שטח פנים ברור בין פזות שונות אלו של מימן.

לצדק מספר טבעות פלנטריות המחוברות על ידי חלקיקי אבק דמויי עשן המוכים מירחיו על ידי פגיעות מטאורים. הטבעת העיקרית עשויה מאבק הירחים אדרסטאה ומטיס. שתי טבעות מקיפות את הטבעת העיקרית.

עד כה התגלו 63, ירחים של צדק, חלקם אסטרואידים אשר נלכדו בכוח המשיכה שלו. ארבעת הירחים הגדולים נקראים הירחים הגליליאניים (משום שהראשון שגילה אותם היה גלילאו גליליי, בעת שצפה בשנת 1610, בטלסקופ לעבר צדק) גנימד, קליסטו, איו ואירופה, הם מקיפים את צדק, במישור המקביל, כמעט, למישור קו המשווה של צדק ומסלוליהם כמעט מעגליים.

במיתולוגיה הרומית יופיטר, המכונה גם יוביס, היה ראש האלים ופטרונה של המדינה הרומאית, האל החשוב והמכובד ביותר בפנתאון האלים הרומי. הוא היה ממונה על החוק והצדק, על שמירת הסדר הציבורי וכן על השמים, האור והרעם. מקבילו היווני הוא האל זאוס.

יופיטר היה בנם של סטורנוס ואופס, ואחיהם של יונו, נפטון, פלוטו, וסטה וקרס. הוא נישא לאחותו יונו, מלכת האלים, ויחד עמה הביא לעולם את אל המלחמה מרס, אלת הנעורים יובנטאס ואת אל האש והנפחים וולקן.

יופיטר, תואר כגבר בוגר, רב עוצמה ומעורר כבוד. בין סמליו המוכרים ניתן למנות את הברק ואת הנשר, שמפעם לפעם שימש גם כשליחו המעביר מידע והוראות לבני האדם.

יופיטר הנקרא גם כוכב הצדק (שפע) נמצא כבר במזל דלי ויימצא שם, עד לסוף ינואר 2010. יופיטר, הוא הכוכב המקושר לשפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

המזלות שנהנו עד עכשיו מאנרגיה זו היו המזלות שנולדו במחצית הראשונה של המזלות הבאים: מאזניים, קשת, דלי, טלה ותאומים.

שיר-אל: מומלץ לעשות מפה אישית

מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל הרי שהשנה הייתה שנת מזל עבור ילידי המזלות שהושפעו מכוכב זה, להיפתח אל היקום, להפעיל דמיון מודרך ולהתמגנט אל האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות.

המזלות שהרגישו ביופיטר באופן שלילי יותר היו המזלות הבאים: אריה, שור, סרטן ובתולה. מקווה שנזהרתם יותר בחייכם, כדי לא להגיע למצבים של חוסר איזון ויציאה מפרופורציה.

במשך כל החודש הקרוב לאט לאט יתאזנו ויתאפסו נושאים בחייכם אשר יצאו לאחרונה משליטה ומפרופורציה ותוכלו לסדר את הדברים בחייכם כדי להמשיך ולצעוד קדימה בתוכניותיכם.

והפעם לאחר תקופה של קושי יוכלו ליהנות מהאנרגיה החיובית של הכוכב אלה שנולדו במחצית השנייה של המזל. האנרגיה של יופיטר, גורמת לדברים להיעשות בגדול. כך שכל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל.

הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה. דברים רבים יראו לכם “גדולים” יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה של רגשות. כדי להישאר במסגרת הנכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות ולהתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית.

רבים מכם, עשויים להשמין, בפרק זמן זה, כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

בברכת שבוע טוב.

_______________

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן