חיות בית | חיות מחמד

תערוכת החתולים הבינ”ל ה- 3, “גולדן-קט”, תתקיים בחוה”מ סוכות בעיר פתח תקוה

0
0

בתערוכה יוצגו; חתולים בריטיים, זהובים וכסופים – שהיו עד למלחמת העולם השנייה בסכנת הכחדה, חתולים סקוטיים עם פרווה קצרה, חתולי מיניקון, חתולי ספינקס מיוחדים, חתולים מסוג: צ’ינצ’ילה בריטית וסקוטית ◄ חול המועד סוכות (9-10/10).
תערוכת החתולים הבינ
תערוכת החתולים הבינ”ל ה-3, “גולדן-קט”, תתקיים בחוה”מ סוכות בעיר פתח תקוה

בחול המועד סוכות (9-10/10), תתקיים תערוכת החתולים הגדולה בארץ והבינלאומית “גולדן קט”, ויוצגו בה למעלה עם 160 חתולים שונים. זו השנה השלישית ברציפות בה מתקיימת התערוכה והתחרות בישראל, ומגיעים אליה בעלי חתולים מיוחדים מרחבי הארץ ומיבשת אירופה. מצעד חתולים, יתקיים ביום שישי 9/10 בשעה 18:00 וביום שבת 10/10 בשעה 19:00.

תערוכת חתולים זו, מאורגנת על ידי המועדון של חובבי חתולים “פליס”, בחסות חברת טל גל וחברת פורינה, המייבאות מוצרים ייעודיים לחתולים, היא למעשה, מפגש מרתק בין מגוון עצום של חתולים ומשפחותיהם, חתולים מזנים שונים בהם; חתולים בריטיים, זהובים וכסופים – שהיו עד למלחמת העולם השנייה בסכנת הכחדה, חתולים סקוטיים עם פרווה קצרה, חתולי מיניקון, חתולי ספינקס מיוחדים, חתולים מסוג; צ’ינצ’ילה בריטית וסקוטית, וחתולי הדבון רקס, המיוחדים בעלי הפרווה המתולתלת שזכו לכינוי חתול פודל ואף חולקים מספר תכונות עם כלבים.

החתולים, היו נושא לאגדות רבות עוד מימים ימימה. מהסיפור על “החתול במגפיים” ועד ל”חתול שמיל”. בעבר, שימשו החתולים כחיות קדושות וחיות שנואות בימי רדיפת המכשפות, אך תמיד היו חלק מחייו של האדם וליוו אותו והיו חלק מהמערכת האקולוגית הקיימת.

בין השופטים, בתערוכה בחול המועד סוכות, יהיה גם אנדראס קרטשמר, שופט בינלאומי, המשמש גם כנשיא מועדון קטצ’ן פרודן שב-גרמניה. מועדון זה נחשב לאחד הגדולים והבכירים במדינה.

השופט קרטשמר, ציין, כי הוא שמח להגיע לשפוט בתערוכה הנוכחית, נוכח העובדה, כי חתולים שנוצרו בבית הגידול של המועדון שהוא עומד בראשו, נמצאים גם בישראל.

חתולים, תמיד היו חלק מחייו של האדם וליוו אותו

במסגרת התערוכה, ייערכו במקום מכירה של מוצרי קוסמטיקה, אוכל, טיפוח ואביזרים לחתולים בלבד. האטרקציה המרכזית בחלק זה של התערוכה תהינה עמדות ייעוץ להתנהגות חתולים, שינתן על ידי יועצות מומחיות בתחום הפסיכולוגיה של בעלי החיים.

מעבר לכך, יהיו במקום עמדות קריקטורה לחתולים, צלמים ותערוכת ציורי אמנות העוסקת בחתולים.

התערוכה תתקיים בין התאריכים 9-10/10/09 בין השעות 10:00-19:00 וביום שבת 11:00-21:00 במרכז הספורט הדר המושבות, רח’ זכרון יעקב 50, פתח תקוה. הכניסה במחיר של 35 ₪ למבוגר, 15 ₪ לילד.

__________

*מועדון “פליס” הוא הצעיר והגדול ביותר בארץ. הוא נוסד ב-2002 ומאגד בתוכו גזעים שונים של חתולים; גם קלאסיים; בריטי, פרסי, הימלאי, ספינקס קנדי וגם גזעים נדירים יותר ומודרניים יותר, כמו; סקוטיש פולד, סקוטי קצר שיער, סקוטי ארוך שיער, סלקרירק רקס, דבון רקס, קורניש רקס, נייבסקיה מסקרדנאיה.

החתולים, הגיעו מכל רחבי העולם: רוסיה, לטבייה, אוקראינה, ארה”ב, אנגליה, גרמניה, הולנד, בלגיה ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן