אינטרנט חדשות

פייסבוק (Facebook), מאפשרת לראשונה, פרסום בדף הבית בישראל

0
0

הרשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק (Facebook), הכריזה על הוספת שטחי פרסום חדשים בדף הבית של האתר עם יכולות פרסום חכמות ויעילות המתאימות לפרסום ממוקד ברשת חברתית.
פייסבוק (Facebook), מאפשרת לראשונה, פרסום בדף הבית בישראל
פייסבוק (Facebook), מאפשרת לראשונה, פרסום בדף הבית בישראל

פייסבוק (Facebook), מינתה את חברת אורידיאן מקבוצת Ybrant Digital, כמשווקת יחידה בישראל של אפיק הפרסום של פייסבוק בדף הבית. “אורידיאן”, שיווקה עד היום מודעות מילים בפייסבוק והיחידה ששיווקה פרסום באמצעות באנרים בפייסבוק וכעת קיבלה הרחבה משמעותית של שטחי הפרסום המשווקים ללקוחות בישראל.

זוהי הפעם הראשונה ש פייסבוק, מאפשר פרסום מסחרי בדף הבית. הפרסום בפייסבוק, מתוכנן להניב למפרסמים מקסימום תוצאות ברשת חברתית והידוק הקשר שבין המותג לבין הגולש. פרסום ב-דף הבית, מניב חשיפה בולטת ואפקטיבית למותגים המפרסמים בו, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים של פייסבוק, אשר ממזערים הפרעה למשתמש בעת הגלישה.

גופים וארגונים המפרסמים בפייסבוק, יכולים ליצור קישורים מהפרסום בפייסבוק לא רק לאתר החברה, כי אם גם לעמוד “אוהדים” Fans של החברה בפייסבוק, טופס התעניינות כחלק מאתר פייסבוק, או לאפליקציה שפיתח המפרסם על גבי הפלטפורמה של פייסבוק ובכך להגיע באופן ממוקד לקהל המגלה התענייניות במותג עצמו.

בנוסף, יכול המפרסם לבצע פילוח של קהל המטרה שייחשף לפרסום על פי נתונים, כמו; גיל, מין, מקום מגורים, תאריך לידה, מצב משפחתי ועוד.

עבור הקהל הישראלי, מדובר באפשרות להרחיב את הפרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם באתר המדורג במקום השלישי, בקרב אתרי התוכן, לאחר וואלה ו- YNET בפער ניכר משאר אתרי האינטרנט בישראל ( עפ”י נתוני סקר TIM)

בימים אלו, מעלה אורידיאן, לאויר קמפיינים ראשונים של לקוחות ישראלים בעמוד הבית.

אורידיאן, משמשת מזה מספר שנים כמשווקת מדית פרסום מתקדמת באתר פייסבוק באמצעות פרסום מודעות מילים (Adwords) והיא היחידה המציעה לשוק הישראלי פרסום באמצעות באנרים באתר.

השילוב בין שלושת אפיקי הפרסום תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וטכניקות אופטימיזציה מיוחדות שברשות החברה מאפשר לבצע פרסום חכם ברשת חברתית ובכך למקסם את השקעתו של המפרסם.

בישראל, קיימים למעלה מ- 1.7 מליון גולשים פעילים באתר פייסבוק. האתר מדורג בחמישיית האתרים המובילים בישראל וכיוצא מכך, כמובן מוביל בפער ניכר את רשימת “הרשתות החברתיות” בארץ. שיעור הביקורים באתר הוא למעלה מ- 50% חשיפה יומית. קהל הגולשים בפייסבוק הוא נחשב למוביל דעה, צעיר, אינטראקטיבי וטרנדי.

כיוםת, כולל האתר למעלה מ- 56,000 אפליקציות שונות ומגוונות ואין ספור אופציות תוכן ותחומי עניין, כגון; סדרות טלויזיה, מחאות חברתיות, אופנה, כנסים ואירעוים, רכילות, צ’טים, בלוגים, לימודים ועוד. זמן השהיה באתר פייסבוק נחשב ארוך במיוחד – כ- 23.8 דקות בממוצע”.

אודות אורידיאן

אורידיאן

אורידיאן, הנמנית על תאגיד Ybrant Digital היא חברת מדיה עולמית מהמובילות בעולם בתחום הפרסום במדיה האינטרנטית. אורידיאן מייצגת למעלה מ- 2,000 אתרים בינלאומיים וישראליים מובילים. לחברה גישה ל- 20 מיליארד חשיפות חודשיות בפריסה מסיבית ברחבי העולם.

מטה החברה שוכן בישראל ומנהל את הקמפיינים יחד עם 17 משרדים נוספים הפרסומים בבירות העולם המרכזיות. בישראל מציעה אורידיאן למעלה מ- 650 מיליון חשיפות חודשיות בפריסה מאסיבית לגושלים ברשת האתרים שלה.

Ybrant Digital, מציעה פתרונות בשיווק דיגיטלי לעסקים, משרדי פרסום ובעלי אתרים בתחום בכל העולם.

Ybrant Technologies הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה ממנפת את היכולות במדיה הדיגיטלית, ונותנת לעסקים, בעלי מדיה ומפרסמים הצעה המתאימה לקהלי היעד שלהם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן