אסטרולוגיה

פלוטו-כוכב המהפכים הגדולים ביותר חוזר למסלול

0
0

פלוטו נמצא מעבר לנפטון שם השפעת הכבידה של השמש וההשפעה ההדדית של כוכבי הלכת פוחתת. הוא כוכב הלכת הננסי השני בגודלו במערכת השמש הנע סביב השמש. לפלוטו 3 ירחים: כארון ניקס והידרה. מסלולו המשולב עם פלוטו יוצרים מערכת כפולה ייחודית במערכת השמש
פלוטו-כוכב המהפכים הגדולים ביותר חוזר למסלול
פלוטו-כוכב המהפכים הגדולים

פלוטו בקרב היוונים הוא נודע בשם האדס (יוונית: ᾍδης – “בלתי נראה”), היה אל השאול ושליט המתים במיתולוגיה היוונית, אחד משנים עשר האלים האולימפיים. ביוון העתיקה השם “האדס” התייחס בתחילה רק לאל השאול, אך בהמשך הוא החל לשמש גם כשמה של ממלכת המתים, משכנו של האל. ממלכה זו כללה בתחומיה מספר מדורים, לרבות שדות האליסיום (המקבילים לגן עדן) וטרטרוס (המקביל לגיהנום).

על פי הסיפור מן המיתולוגיה הרומית, מתואר פלוטו אל השאול , כגבר שרירי עטור זקן ועל ראשו כתר במיתולוגיה היוונית הוא נודע כהאדס. אל השאול פלוטו, חטף את פרספונה, להיות לו לאישה. פרספונה, היא בתה של דמטר, אלת התבואה, האדמה והפריון. בקרב הרומאים היא נודעה כפרוסרפינה יחד עם פלוטו, מולכת על נשמות המתים.

בשבוע זה חוזר פלוטו, הכוכב המביא איתו את המהפכים הגדולים ביותר בחייו של אדם מהילוכו האחורי וממשיך לצעוד קדימה. תהליך זה יהיה עד לסוף השנה בו יעבור הכוכב למזל גדי וימשיך את מהלכו. הנסיגה הבאה תתרחש בין מאי ועד לספט’ 2010.

כרגע מבקר כוכב פלוטו במזל גדי, עד לשנת 2025. עד אז צפויים עוד הרבה מהפכים לילידי המזל. בשנה זו צפויים להרגיש בשינויים אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל.

גם המזלות הבאים סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה. ירגישו בהשפעת הכוכב.

פלוטו ישפיע בצורה יותר מעודנת על מזלות דגים, שור, בתולה ועקרב. למעשה, בגלל השפעתו החזקה של הכוכב ולאורך זמן כה רב, הרי שכל אחד ירגיש את השפעת הכוכב גם אם לא בצורה ישירה. וזאת, בגלל הקירבה לאנשים אחרים והסיכויים הגדולים כי הם – אם לא אנחנו, נמצאים תחת השפעת הכוכב.

להזכירכם, תפקידו של כוכב זה הוא למחוק, להשמיד ולפרק את הקיים עד ליסוד וזאת כדי למחוק כל זכר מהעבר ולבנות דבר חדש ונכון יותר לחיים חדשים.

בזמן מהלך הכוכב קיימת תחושה קשה בשל העובדה שזהו זמן של חוסר וודאות, דכאון, תסכול, תחושת ריק, בדידות, בלבול ולמעשה מן תקופת חושך כזו שבאה להפריד בין התקופה הקודמת לתקופה שתהיה ובזמן הזה עדיין כלום לא בהיר ומגובש.

אונס פרוסרפינה

השינויים תחת השפעת כוכב זה עשויים להיות בכל תחום משטחי החיים. ובעיקר בתחומים בהם חייבים לעשות כבר מזמן את השינוי אך מסיבות שונות כגון: פחד, חוסר בטחון וכו’…לא עשינו אותם ונשארנו מקובעים באותו מקום ועם אותם האנשים.

תפקידו של כוכב פלוטו, הוא להעניק את אותו כוח החסר לעשייה ולגרום לאדם לבצע את השינוי בכל מחיר ובכל דרך. ה”בעיה” שעשויה להיוצר בזמן זה היא, שהכוח המתקבל הוא למעשה לא הכוח הטבעי של האדם אלא כוח שאול וחיצוני, הרי שביחד נוצר כוח חזק במיוחד העשוי להיות גם הרסני ולכן רבים מייחסים להשפעת כוכב זה כוחות של חורבן והרס.

ההבנה שצריכה להתקבל היא שאין ברירה וצריך כוח אדיר לפעמים כדי להוזיז את האנשים מקיבעונם לגבי דעות, אנשים, מעשים וכו’.

בפרק זמן זה מומלץ מאוד לזרום עם הקיים ולא ללכת כנגד הארועים בחיים האישיים ובקוסמוס. כל הליכה כנגד הזרם תגרור אחריה, בשלב מאוחר יותר, מהפכים בקנה מידה גדול יותר.

בברכת שבוע טוב

_______________

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן