תיירות | נופש

משרד התיירות: ישראל ומונגוליה, יחתמו היום (ג’) על הסכם לשת”פ בתחום התיירות

0
0

שר התיירות, מר סטס מיסזניקוב, אמר, כי; “משרד התיירות, רואה חשיבות רבה ביצירת קשרים עם מדינות חדשות, הן בכדי לעודד תיירות חדשה לישראל, והן בכדי לקדם שיתופי פעולה בתחומים שונים”.
משרד התיירות: ישראל ומונגוליה, יחתמו היום (ג’) על הסכם לשת
משרד התיירות: ישראל ומונגוליה, יחתמו היום (ג’) על הסכם לשת”פ בתחום התיירות

שר התיירות של מונגוליה מר גנסוך לוימד (L.Gansukh) ומר סטס מיסז’ניקוב, שר התיירות של מדינת ישראל, יחתמו היום (ג’) על הסכם לשיתוף פעולה בתחום התיירות. במסגרת ההסכם, יתחייבו השרים, לעודד את התיירות בין המדינות, דרכה, יילמדו העמים אחד על חייו, תולדותיו, ותרבותו של האחר.

חתימת ההסכם, הנה פרי יוזמתו של נשיא מונגוליה מר נמברין אנקבאייר (Nambaryn Enkhbayar), אשר ביקר בישראל בשנת 2008, במסגרת כנס הנשיא פרס, והוא כולל חילופי משלחות, העברת חומר ומידע מקצועי, שיתופי פעולה במיזמים תיירותיים ופעילות משותפת לקידום התיירות בין המדינות.

מכיוון שמונגוליה הינה מדינה מדברית בחלקה, יינתן דגש מיוחד לתיירות באזור מדברי, בהיבט השיווקי, תיירות כפרית ופיתוח תיירות מדברית.

המשלחת ממדינת מונגוליה, בה חברים בנוסף לשר התיירות והסביבה המונגולי, גם שגריר מונגוליה לישראל (היושב באנקרה, טורקיה) ומנהל קשרי חוץ של משרד התיירות והסביבה המונגולי, הגיעה לישראל, אתמול (ב’). במהלך ביקורם בארץ, אשר ימשך 3 ימים, יפגשו עם גורמי תיירות בישראל ויסיירו באזור תל אביב וירושלים.

שר התיירות, מר סטס מיסז’ניקוב, אמר, כי; “משרד התיירות, רואה חשיבות רבה ביצירת קשרים עם מדינות חדשות, הן בכדי לעודד תיירות חדשה לישראל, והן בכדי לקדם שיתופי פעולה בתחומים שונים”.

מונגוליה, שוכנת בצפון יבשת אסיה, וגובלת ב-רוסיה מצפון וב-סין מדרום. אוכלוסייתה, מונה כ-3 מיליון נפש. הרוב האתני המונגולי, מהווה כ-85% מן האוכלוסייה, אשר ברובה בודהיסטית.

מונגוליה, חברה בארגון התיירות הבינלאומי מאז שנת 1990, הממשלה המונגולית, הכריזה על ענף התיירות כענף מועדף, בעל פוטנציאל רב לפיתוח סוציו-אקונומי של המדינה, בו מועסקים כיום כ-12,000 איש.

החתימה על ההסכם תתקיים היום, יום שלישי, בשעה 13:45 במלון המלך דוד בעיר ירושלים. לאחריה, יתקיים סמינר מקצועי על ידי אנשי משרד התיירות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן