עובדים | תעסוקה | כוח אדם

מטפלות המשפחתונים, יפגינו מול התמ”ת, בקריאה שיעמוד בהבטחתו ולהעלות שכרן

0
0

ההפגנה, מחר (שלישי, ה-01/09/09, בשעה 12:30), בעיר ירושלים ◄ פגישת מטפלות המשפחתונים עם שר התמ”ת אתמול (א’): “אין התקדמות בנושא משבר השכר – הציון לא מספיק ◄ מטפלות המשפחתונים: ההעלאה המדוברת אפילו לא תעלה את שכרן מעבר לשכר מינימום.
מטפלות המשפחתונים, יפגינו מול התמ
מטפלות המשפחתונים, יפגינו מול התמ”ת, בקריאה שיעמוד בהבטחתו ולהעלות שכרן

“לצערנו, השיחה הנוספת עם שר התמ”ת מר בנימין (פואד) בן אליעזר, בהבטחתו שיעמוד ויעלה את שכרן של מטפלות המשפחתונים, לא השיגה את ההתקדמות הרצויה” – כך מסרה אמש (א’), טובי עמיר, מטפלת, ממובילות המאבק ב-“כוח לעובדים – ארגון עובדים דמוקרטי”, שהוסיפה בדבריה, כי; “חבל שביום פתיחת השנה החדשה ללימודים, ניאלץ לשוב ולהפגין”.

כאמור, אתמול, יום ראשון ה-30.8, התקיימה אחה”צ, פגישה בין נציגות מטפלות המשפחתונים בארגון “כוח לעובדים- ארגון עובדים דמוקרטי” לבין שר התמ”ת מר בנימין בן-אליעזר בלשכתו בעיר ירושלים. “נמאס לנו שמלטפים אותנו ואומרים לנו שמבינים אותנו. במכולת לא קונים עם סימפטיה”.

במטה המטפלות, הביעו אכזבה קשה מתוצאות הפגישה אמש, ולטענתן, מדובר בהמשך לחודשים ארוכים של סחבת והתעלמות מהמטפלות.

“במציאות זו, של קבלת העלאה של שליש בלבד מן הסכום המגיע לנו כתוספת לשכר, אין לנו ברירה אלא לשוב ולחדש את המאבק, כבר ב-1 בספטמבר” – מסרה שמחה סעדי, ממובילות המאבק.

מטפלות המשפחתונים, יפגינו ביום שלישי, ה-01/09/09 בשעה 12:30, מול משרדי התמ”ת בירושלים, בקריאה למשרד לעמוד בהבטחתו ולהעלות את שכרן.

בעקבות ההפגנות שקיימו המטפלות, נעתר שר התמ”ת להיפגש עם נציגותיהן, והתחייב לפעול להשוואת שכרן לשכר המטפלות במעונות היום.

לאחר שהמתינו כל הקיץ לתשובת המשרד, נודע למטפלות המשפחתונים, כי ההעלאה המדוברת אפילו לא תעלה את שכרן מעבר לשכר מינימום. “ל-10,000 ילדי רווחה, אין זמן לבזבז – משרד התמ”ת, ממשיך במשחקים” – קבעו וקוננו, נציגי מאבק מטפלות המשפחתונים.

המטפלות, ברחבי הארץ, אשר מתכוננות לפתיחת השנה, בימים אלו, קיבלו את תוצאות הפגישה בכאב; “קיווינו שסוף סוף שכבוד השר, יביא לפתרון המשבר ונשארנו עם המצוקה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן