תיירות | נופש

ישראייר: למעלה מחצי מיליון תיירים ישראלים, צפויים לנפוש בתקופת החגים מעבר לים

0
0

דורי שושן, סמנכ”ל השיווק של ישראייר: יעדי הנופשונים המובילים בחגי תשרי – איי יוון, פראג ובולגריה ◄ כ-75,000 ישראלים, צפויים לבקר ביעדים אלו ◄ יעדים מבוקשים באירופה: איטליה, ברלין, וניס ◄ בטיולים המאורגנים: עלייה בביקושים לסין
ישראייר: למעלה מחצי מיליון תיירים ישראלים, צפויים לנפוש בתקופת החגים מעבר לים
ישראייר: למעלה מחצי מיליון תיירים ישראלים, צפויים לנפוש בתקופת החגים מעבר לים

חגי תשרי בפתח וניכר, כי המגמה החיובית בתחום התיירות היוצאת בחודש אוגוסט, תימשך גם בתקופת החגים. בקבוצת ישראייר מעריכים, כי למרות התחזיות לירידת מספר הנופשים, למעלה מחצי מיליון תיירים ישראלים, צפויים לבלות את חג ראש השנה וחג סוכות מעבר לים זאת בדומה למספר הנופשים בחו”ל בחגים, בשנה שעברה.

אחת מהסיבות לביקושים הגבוהים בחגים השנה הינה הירידה במחירי מוצרי התיירות היוצאת. סמנכ”ל השיווק של קבוצת ישראייר (Israir, חברת תעופה ישראלית), מר דורי שושן, מעיד, כי; “ישנה ירידה של עד 20%, במחירי מוצרי התיירות לחו”ל בחגי תשרי, השנה, לעומת התקופה המקבילה, אשתקד, כך לדוגמא; חבילת נופש בת 3 לילות לאי כרתים על בסיס חצי פנסיון שנמכרה בשנה שעברה במחיר של 889$ לאדם בתקופה זו, מוצעת השנה במחיר של $649 בלבד- מדובר בהוזלה משמעותית של $240”.

עוד מוסיף, שושן, כי; “סיבה נוספת להוזלה במחירים של מוצרי התיירות לחו”ל, היא הירידה במחירי הדלק, המוזילים את מחירי הטיסות. בנוסף, ניתן לייחס ירידה זו במחיר גם למצב השוק המושפע מהמשבר הכלכלי הגלובאלי, דבר המביא להוזלת מחירי הספקים ובכך משפיע על מחירי חבילות הנופש”.

תזמון החגים, החלים השנה בסופי השבוע, מעודד אף הוא ישראלים רבים להזמין חופשה- כך למשל, ראש השנה וחג סוכות, חלים ביום שישי, כך יכולים הנופשים יכולים לצאת לטיול לחופשה ארוכה יחסית מבלי לקחת ימי חופשה נוספים.

רודוס והאי כרתים, שכיכבו כיעדי נופש מובילים בתקופת הקיץ, ממשיכים לככב גם בעונת החגים ומהווים יעדים מבוקשים לחופשה גם בתקופה זו. כ 35,000 ישראלים, צפויים לבקר ביעדים אלו בחגי תשרי השנה.

חבילה לדוגמא; 3 לילות לרודוס במלון 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון במחיר של 519$ לאדם בחדר זוגי. באופן כללי, ניתן לומר, כי הביקושים ליעדי אירופה הולכים וגוברים עם הקרבה לחגים, בדגש על חבילות לאיטליה, ברלין ו-ניס, כיעדים מבוקשים באירופה, ועל בורגס, ורנה ופראג כיעדי נופשונים מובילים.

דוגמאות לחבילות בראש השנה: חבילת נופש ל-בורגס במלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון ניתנת במחיר של $499 ל-3 לילות, חבילה אחרת בת 4 לילות ל-ורנה במלון 5 כוכבים, מוצעת במחיר של $599 בלבד על בסיס חצי פנסיון.

בתחום הטיולים המאורגנים, נרשמו ביקושים רבים לטיולים ל; סין, תאילנד, פרובנס, ברלין, והיער השחור במדינת גרמניה. ביעדים אלה, נרשמה ירידת מחירים גבוהה של כ- 20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. כך לדוגמא, טיול מאורגן לארץ סין, עולה השנה רק $3,928 לעומת שנה שעברה, בה ניתן במחיר של $4,379, ירידה של כ-400 דולר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן