מינויים במשק

שמעון זילס, מנכ”ל יזרעאל אחזקות, מונה ליו”ר מועצת המנהלים בחברת IdealHeat

0
0

זילס; “חברת “IDEALHEAT” הינה התוספת החדשה והצעירה לקבוצת יזרעאל אחזקות, ואנו עוקבים בגאווה אחרי צמיחתה. אני שמח להוביל את הנהלת החברה התוססת והמבטיחה הזו, ההולכת וכובשת מקום נכבד בשווקים המקומיים והבינלאומיים”.
שמעון זילס, מנכ
שמעון זילס, מנכ”ל יזרעאל אחזקות, מונה ליו”ר מועצת המנהלים בחברת IdealHeat

שמעון זילס, (64), בעל תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים, הינו חבר קיבוץ יזרעאל, משנת 67’, אז עלה לישראל, מניו זילנד, ומכהן כמנכ”ל קבוצת יזרעאל אחזקות, שהשקיעה לאחרונה 3 מיליון דולר ב- IdealHeat.

בעבר מילא זילס, תפקידי ניהול שונים, ביניהם; מנכ”ל חברת מיטרוניקס (חברה ציבורית) שבבעלות הקיבוץ – יצרנית מובילה בעולם של רובוטים לניקוי בריכות.

ב-2004, הקים וניהל זילס את מרכז ההפצה של מיטרוניקס ב-ארה”ב ולאחרונה, כיהן, כמנהל התחום העסקי ביזרעאל, המאגד בתוכו את; מיטרוניקס, תמוז ו-IDEALHEAT.

זילס; “חברת “IdealHeat” הינה התוספת החדשה והצעירה לקבוצת יזרעאל אחזקות, ואנו עוקבים בגאווה אחרי צמיחתה. אני שמח להוביל את הנהלת החברה התוססת והמבטיחה הזו, ההולכת וכובשת מקום נכבד בשווקים המקומיים והבינלאומיים”.

דני כהן, מנכ”ל חברת IdealHeat, מסר, כי; “קבוצת יזרעאל אחזקות, מהווה בית חם ויציב לפעילות העסקית ההולכת ומתרחבת שלנו ואנו שמחים ליהנות מניסיונו רב השנים של שמעון זילס בתחום הניהול. מרכז הייצור החדש שהקימה החברה במתחם התעשייה בקיבוץ, מאפשר לנו לענות על הביקושים הגוברים בארץ ובעולם למערכות החימום של IdealHeat”.

__________

IdealHeat, מפתחת ומשווקת מערכות חימום תת-רצפתי פרי פיתוח ישראלי, שהינן מהמתקדמות בעולם. מערכות החימום מבוססות על סרט שטוח, המיועד להנחה תחת כל סוגי הריצוף והחיפוי(IdealMat™) ופילם גמיש ייחודי (Roll’nWarm) המיועד לפרקט ושטיחים מקיר לקיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן