עזרה ראשונה

יהודי צרפת, נעלמו מצרפת ו… נמצאו ע”י מד”א, בחוף בוגרשוב, תל אביב

0
0

עשרה מתנדבים של הדסק הצרפתי מטעם מגן דוד אדום בישראל (מד”א), התפרסו בחוף בוגרשוב בעיר תל אביב, והזמינו את התיירים לקורס מזורז בהחייאה ועזרה ראשונה.
יהודי צרפת, נעלמו מצרפת ו... נמצאו ע
יהודי צרפת, נעלמו מצרפת ו… נמצאו ע”י מד”א, בחוף בוגרשוב, תל אביב

הדסק הצרפתי של מגן דוד אדום בישראל (מד”א), פועל מתחילת הקיץ בצורה אינטנסיבית ברחבי צרפת. הפרויקטים שם כללו את; “הקראוון של החיים”, “השגרירים הצעירים” ואת פרויקט פיתוח הסניפים. הפעילות בצרפת, נחלה הצלחה ומיד לאחר מכן, החל הדסק הצרפתי, לחשוב על המשך פעילות בצרפת אבל אז התעוררה השאלה: להיכן נעלמו יהודי צרפת? לשאלה זו הייתה תשובה ברורה אחת ב… ישראל. הקהילה היהודית מצרפת, הגיעה בהמוניה לארץ ישראל, כדי לבלות את חודשי הקיץ בחופי הים.

הדסק הצרפתי, במד”א, החליט להמשיך ולהיפגש עם יהדות צרפת והפעם בישראל ולהכיר להם את מגן דוד אדום, ואין מקום מתאים יותר מאשר חופי הרחצה שם הם מבלים את חופשתם.

עשרה מתנדבים של הדסק הצרפתי, התפרסו בחוף בוגרשוב בעיר תל אביב, והזמינו את התיירים לקורס מזורז בהחייאה ועזרה ראשונה.

נציגת מד”א, מדריכה עזרה ראשונה והחייאה בחוף בוגרשוב

המציל, הכריז באמצעות רמקול (בצרפתית, כמובן); “מגן דוד אדום, מזמין את ציבור דוברי הצרפתית להדרכה בעזרה ראשונה. הדרך שלכם, להשקיע חצי שעה להצלת חיים. מגן דוד אדום, ישמח לראותכם משמאל לסוכת המציל. הכניסה חינם”.

לאחר ההכרזה, התחילה נהירה של עשרות מתרחצים שלקחו חלק בפעילות מגן דוד אדום. במקום בוצעו ארבע מחזורים של הדרכות שכללו היכרות עם מגן דוד אדום ושיעור מזורז בהחייאה.

נטלי, תיירת צעירה מצרפת, מתארת; “הפעילות הייתה חווייתית, למדנו להנשים טובע ולעשות לו עיסוי לב. כרגע אני לא מרגישה עדיין בטוחה בביצוע ההחייאה, אבל מה שבטוח אלך ללמוד איך להציל חיים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן